۸۸۴ واحد مسکن مهر از تعهدات استان قم باقیمانده است

شهر بیست/ مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به تعداد واحدهای باقیمانده مسکن مهر در استان گفت: از میزان تعداد تعهد کل استان تعداد ۸۸۴ واحد باقیمانده که ۶۰۰ واحد آن در مراحل قضایی بوده و ۲۸۴ واحد نیز در مرحله ساخت و تکمیل است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۸۸۴ واحد مسکن مهر از تعهدات استان قم باقیمانده است
شناسه : 6916 | انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، حسن صبوری با اشاره به تعهد استان برای احداث مسکن مهر اظهار داشت: تعداد کل این تعهد در کلان‌شهر قم برابر با ۴۳ هزار و ۵۰۴ واحد بوده که از این تعداد ۴۲ هزار و ۶۲۰ واحد تکمیل و افتتاح‌شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به جزئیات وضعیت مسکن مهر در قم گفت: تعداد مسکن مهر اعم از اجاره‌داری ۹۹ ساله، تفاهم‌نامه سه‌جانبه و اجاره‌داری ۵ ساله در قالب ۲۷ هزار و ۸۰۰ واحد و احداث واحد خود مالکین به تعداد ۸ هزار و ۵۶۸ واحد که شامل تعاونی‌های خودمالک و خودمالکین انفرادی می‌شود جزء تعهدات این اداره کل در بحث مسکن مهر هستند.

وی ادامه داد: تعداد ۳ هزار و ۹۵۴ واحد در بافت فرسوده از تسهیلات وام مسکن مهر استفاده کرده‌اند،  همچنین ۲هزار و ۲۰۸ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار و ۴۱ هزار و ۲۹۶ واحد نیز در شهرهای بالای ۲۵ هزار جمعیت احداث‌شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم  خاطرنشان کرد: بیش از ۴۳ هزار  واحد مسکن مهر برای کل استان قم بوده که ۴۱ هزار واحد شهر قم در  پردیسان با اداره کل راه و شهرسازی استان بوده است.

صبوری با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۲ هزار واحد مسکن مهر در قم افتتاح‌شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۴۰ هزار و ۴۱۲ واحد در شهر قم بوده و از تعداد ۸۸۴ واحد باقیمانده، ۶۰۰ واحد دارای پرونده قضایی است که به‌محض حل مشکلات حقوقی و قضایی، به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: ۲۸۴ واحد باقیمانده پروژه ۲۵۶ واحدی تعاونی مسکن مروارید سازان نوین استان قم و ۲۸ واحد پروژه تعاونی پیشگامان توسعه مسکن واحدهای باقیمانده مسک مهر در استان قم است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.