خط‌کشی ترافیکی معابر قم سرعت می‌گیرد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: اجرای خط‌کشی ترافیکی معابر مناطق شهری که از سال گذشته آغاز شده بود به صورت مستمر در سال جاری پیگیری خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خط‌کشی ترافیکی معابر قم سرعت می‌گیرد
شناسه : 67998 | انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اعلام پیگیری خط‌کشی ترافیکی معابر در تمامی مناطق شهری در سال جاری، از اجرای این طرح مطابق با آئین‌نامه‌های تخصصی خبر داد.

به گفته وی، با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته، امسال نسبت به سال گذشته، اجرای طرح‌های خط‌کشی معابر زودتر اجرایی شده و شروع این طرح از فروردین‌ماه آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: برخی از معابر دارای خط‌کشی قبلی با کیفیتی هستند که اجرای خط‌کشی جدید، رانندگان را دچار اشتباه خواهد کرد و به همین دلیل یکی از اولویت‌های خط‌کشی در سال جاری، معابر فاقد خط‌کشی یا دارای خط‌کشی کمرنگ هستند.

وی، برخی از معابر را نیز دارای زیرساخت آسفالتی نامناسب برشمرد و عنوان کرد: با استعلامی که از معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم داشته‌ایم، برنامه اجرای روکش آسفالت معابر شهری را به تفکیک مناطق اخذ شده و ممکن است خط‌کشی ترافیکی جدید آن‌ها تا اجرای روکش آسفالت به تأخیر بیفتد.

شعبان‌زاده خاطرنشان کرد: با خرید رنگ مورد نیاز و بکار گیری تیم‌های امانی و پیمانکاری بخش خصوصی، روند اجرای خط‌کشی ترافیکی معابر را در سال جدید با سرعت بیشتری پیگیری نماییم.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.