نجات معجزه‌آسای خانواده ۵ نفره در قم

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر قم گفت: خانواده ۵ نفری از زائرین به‌وسیله دوربین‌های حرارتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با توجه به روشن کردن اجاق در چادر، از مرگ حتمی نجات یافتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نجات معجزه‌آسای خانواده ۵ نفره در قم
شناسه : 66717 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجتبی سبحانی ثابت در حاشیه دیدار نوروزی شهردار و مدیران شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر قم، با قدردانی از تلاش‌های مدیریت شهری در ایام نوروز در میزبانی از زائران اظهار داشت: دوربین‌های حرارتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم باعث جلوگیری از وقوع حوادث مختلفی در سال‌های گذشته شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم دراین‌باره افزود: یک خانواده ۵ نفری از زائرین به‌وسیله دوربین‌های حرارتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با توجه به روشن کردن اجاق در چادر، از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی تصریح کرد: بنا به گزارش سازمان آتش‌نشانی، در ۵ فروردین به‌وسیله دوربین‌های حرارتی و جستجو در میان چادرهای مسافرتی، متوجه حضور خانواده‌ای ۵ نفره در یکی از چادرها می‌شوند که به دلیل برودت هوا از اجاق در محیط چادر استفاده کرده بودند که با اقدام به‌موقع آتش‌نشانی، اعضای خانواده از خطر حتمی نجات پیدا کردند.

سبحانی ثابت اذعان کرد: این اتفاق در یکی از بوستان‌های قم می‌توانست به یک فاجعه تبدیل شود، اما با تلاش آتش‌نشانی و استفاده از دوربین‌های حرارتی خوشبختانه شاهد حادثه‌ای دراین‌ارتباط نبوده‌ایم.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.