دیدار نوروزی مدیران شهری با اعضای شورای شهر قم

شهردار و مدیران شهرداری با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم دیدار و گفت‌وگو کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دیدار نوروزی مدیران شهری با اعضای شورای شهر قم
شناسه : 66710 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، دیدار نوروزی سید مرتضی سقائیان‌نژاد، معاونان و مدیران شهرداری قم با حسین اسلامی رئیس و تعدادی از اعضای شورای شهر برگزار شد.

در این دیدار مهدی اصفهانیان‌مقدم رئیس ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، گزارشی از اقدامات نوروزی ستاد در خدمات‌رسانی به زائران و مسافران ارائه کرد.

همچنین سید امیرعباس صفوی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری نیز گزارشی در حوزه تدابیر ترافیکی مانند پارکینگ، حمل‌ونقل عمومی، پایانه‌های مسافربری و …. مطرح کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در این دیدار اظهار داشت: فعالیت مدیران شهرداری در مناطق هشت‌گانه در جهت خدمت‌رسانی به زائران و مسافران و شهروندان قابل‌تقدیر است.

اسلامی همچنین عنوان کرد: با توجه به اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی خدمات آب و فاضلاب و مدیریت شهری در اتمام به‌موقع طرح‌ها ارزشمند بود و خوشبختانه سطح رضایتمندی نیز افزایش‌یافته است.

مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم نیز تصریح کرد: در بحث بوستان‌ها باید برنامه‌ریزی لازم در جهت ارائه چهره فرهنگی قم صورت بگیرد و بحث‌های فرهنگی در این ایام به‌واسطه تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان مورد تأکید باشد.

همچنین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از شهردار و معاونت مالی شهرداری در حوزه همکاری با این شرکت تقدیر کرد و افزود: تمامی حساب‌های شهرداری تا سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف شد و این نشان‌دهنده نگاه مثبت شهردار به تداوم خدمات در این بخش است.

حسن بختیاری خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف حساب‌ها برای مجموعه شهرداری و مباحث بودجه‌ای و حسابرسی به‌عنوان نقطه مثبتی به شمار می‌رود، دراین‌باره شرکت آب و فاضلاب به سهم خود آماده ارائه هر نوع کمک در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران و مسافران است و خود را در کنار مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر در جهت خدمت گذاری در خصوص فعالیت‌های شهرداری می‌دانیم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.