اسکان مسافران نوروزی در ۶ بوستان قم

رئیس کمیته اسکان و زیباسازی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از امکان اسکان مسافران نوروزی در ۶ بوستان قم خبر داد و گفت: با توجه به برودت هوا، بیش از ۱۵ سالن مسقف در اختیار زائران و مسافران نوروزی قم قرار گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اسکان مسافران نوروزی در ۶ بوستان قم
شناسه : 66683 | انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به برخی از فعالیت‌ها و اقدامات نوروزی در جهت خدمت‌رسانی اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و بارندگی‌ها، از مجموعه‌های مسقف و ورزشگاه‌ها جهت اسکان زائران در نخستین روزهای سال جدید استفاده شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵ سالن مسقف در این زمینه مورداستفاده قرار گرفت ابراز کرد: در اطراف مسجد مقدس جمکران از ظرفیت ورزشگاه ظهور و یاوران مهدی و در برخی از مناطق و میدان شهدای ۷۲ تن از سوله‌های بحران و مجتمع‌های ورزشی بهره گرفتیم.

رئیس کمیته اسکان و زیباسازی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم افزود: ۹ هزار تخته چادر در چند شب ابتدای سال در این مجموعه‌های مسقف مورداستفاده قرار گرفت که مسافران و زائران نیز رضایتمندی خوبی داشتند.

وی با اشاره به آماده‌سازی بوستان‌های سطح شهر برای پذیرش زائران و مسافران نوروزی اذعان کرد: در این زمینه ۶ بوستان و کمپ برای اسکان با به‌روزرسانی تمامی تجهیزات خدماتی برای نوروز آماده‌سازی و در اختیار زائران و مسافران نوروزی است.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.