خدمت‌رسانی ۲۸۰ پرسنل منطقه یک قم به مسافران نوروزی

رئیس کمیته اجرایی منطقه یک ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم اظهار کرد: با کوشش و خدمت‌رسانی ۲۸۰ پرسنل منطقه یک تلاش شده فضای زیبا و نشاط‌آوری برای همشهریان گرامی و مسافران نوروزی ایجاد شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خدمت‌رسانی ۲۸۰ پرسنل منطقه یک قم به مسافران نوروزی
شناسه : 66678 | انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی با تبریک فرارسیدن عید نوروز و ماه بهار قرآن اظهار داشت: شهرداری منطقه یک قم در راستای ایجاد محیطی پاکیزه و بانشاط برای شهروندان و مسافران نوروزی، فعالیت خود را از ابتدای اسفندماه آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در بخش خدمات شهری، نصب المان‌های شهری، رفت‌وروب، جمع‌آوری پسماندها و آذین‌بندی خیابان‌های این منطقه انجام‌شده است، افزود: در بخش فضای سبز نیز توسعه، به‌روزرسانی و رفع ایرادات پارک‌ها و بوستان‌ها به‌خصوص در اسفندماه صورت گرفته است.

رئیس کمیته اجرایی منطقه یک ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با بیان اینکه ستاد تسهیلات زائرین این منطقه در انتهای بلوار شهید سلیمانی جنب بوستان رسانه مستقر است، گفت: امسال تلاش شد تا محیطی شاد و پرنشاط برای زائران مهیا شود و در کنار ستاد تسهیلات منطقه یک مجموعه آلاچیق‌هایی بوده که زائران می‌توانند زمانی که در شهر هستند، از آن‌ها استفاده کنند.

به گفته وی، در ستاد تسهیلات نوروزی منطقه یک سعی شد با استفاده از المان‌های مختلف و جدید، ساخت «فرش گل» که شامل ۵ هزار و ۲۰۰ گلدان از انواع گل‌های متنوع است، فضای زیبا و خاطره‌انگیزی را برای زائران شهر کریمه اهل‌بیت (س) و مسافران نوروزی ایجاد کنیم.

رضاخانی ادامه داد: در ستاد تسهیلات این منطقه، ۲۰ نفر به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به خدمت‌رسانی برای مسافران نوروزی هستند و در کل منطقه بالغ‌بر ۲۸۰ نفر اعم از نیروهای ستادی، پارکبان و باغبان مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه دو بوستان بزرگ هاشمی و بوستان حضرت مهدی (عج) برای کمپ و اسکان مسافران در نظر گرفته‌شده است، ابراز کرد: کاشت گل و درخت از ابتدای اسفندماه در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفت که بالغ‌بر ۵۳ هزار گلدان فصلی و ۱۲ هزار اصله درخت در سطح منطقه کاشته شده است.

رئیس کمیته اجرایی منطقه یک ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم اذعان کرد: همچنین در روز ۲۷ اسفندماه فاز نخست بوستان قرآنی منطقه یک قم به وسعت ۱۱۰ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید که ان‌شاءالله در سال ۱۴۰۲ با اتصال آن به بوستان رضوان، به یکی از بزرگ‌ترین بوستان‌های استان قم تبدیل خواهد شد که در این بوستان با محوریت قرآن کریم، گل‌ها و گیاهانی همچون گل محمدی، درخت و درختچه‌هایی مثل درخت زیتون کاشته خواهد شد.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.