افزایش ظرفیت پذیرش پارکینگ‌های عمومی قم در تعطیلات نوروزی

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از افزایش ظرفیت پذیرش در پارکینگ‌های عمومی شهر قم همزمان با تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: با افزوده‌شدن پارکینگ چارسو و استفاده حداکثری از ظرفیت پارکینگ شهید کاظمی تا حد زیادی نسبت به سال قبل توانستیم نیازهای پارکینگی هسته مرکزی شهر را تأمین کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش ظرفیت پذیرش پارکینگ‌های عمومی قم در تعطیلات نوروزی
شناسه : 66675 | انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اعلام افزایش ظرفیت پذیرش در پارکینگ‌های عمومی شهر قم، از رفع موانع عمرانی و پیش‌بینی تمهیداتی در این خصوص خبر داد.

به گفته وی، با توجه به تجربه سال‌های قبل به‌ویژه بعد از فروکش کردن موج همه‌گیری کرونا و  ورود مسافرین و زائرین در تعطیلات پایان سال به شهر قم و کمبود فضای پارکینگی، بر آن شدیم تا با برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم بتوانیم ضمن بهره‌برداری از حداکثر فضای پارکینگی، به این ظرفیت افزوده و میزبان خودروهای بیشتری در پارکینگ‌های سطح شهر، به‌ویژه در هسته مرکزی و اطراف حرم مطهر باشیم.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: بخشی از پارکینگ ضلع شرقی حرم که در اختیار محوطه کارگاهی بود قبل از عید با هماهنگی‌های صورت گرفته، پاک‌سازی و به فضای پارکینگی افزوده شد.

وی در خصوص افزایش ظرفیت پارکینگ طبقاتی زائر نیز گفت: سعی شد در محوطه‌ها و راهروهایی که جهت تردد خودروها و همچنین بحث ایمنی پارکینگ مشکلی نداشته باشد، فضاهای موجود بکار گیری شود و در این خصوص ۶۰۰ سلول پارکینگی به فضای پارکینگ زائر افزوده شد.

شعبان‌زاده، بهره‌برداری از پارکینگ چهارسو  در ایام قبل از آغاز تعطیلات را نیز در  این خصوص ارزیابی کرد و ادامه داد: این پارکینگ نیز در تعطیلات میزبان خودروها بود که در کنار بهره‌برداری از حداکثر ظرفیت پارکینگ شهید کاظمی تا حد زیادی نسبت به سال قبل توانستیم نیازهای پارکینگی هسته مرکزی شهر را تأمین کنیم.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.