مدیرکل کانون پرورش فکری قم در گفت‌وگو با «شهر۲۰» خبر داد

بازگشایی سینما «کانون» در ایام نوروز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از بازگشت سینما کانون به چرخه اکران فیلم‌های سینمایی همزمان با ایام نوروز خبر داد و گفت: این سینما بعد از گذشت سه سال تعطیلی به عنوان تنها سینمای منطقه پردیسان قم مجدداً آغاز به کار کرد و میزبان علاقه‌مندان به هنر هفتم است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازگشایی سینما «کانون» در ایام نوروز
شناسه : 66671 | انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۹   پرینت

محمد غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» از بازگشایی مجدد سینما «کانون» همزمان با ایام نوروز خبر داد و گفت: متأسفانه این سینما از زمان شیوع کرونا به‌دلایل متعددی تعطیل شده بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با مکاتبات و پیگیری‌های صورت گرفته طی ماه‌های اخیر علاوه بر اخذ تأییدیه‌های آتش‌نشانی و پرداخت بدهی دفاتر پخش فیلم، سینما «کانون» به سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) متصل و امکان اکران فیلم‌های سینمایی فراهم شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: همچنین یک دستگاه ویدئو پروژکتور لیزری خریداری شد تا تماشاگران این سینما، فیلم‌های روز سینمای ایران را با کیفیت مطلوب تماشا کنند.

غفاری افزود: البته طی سه ماه گذشته بعضی فیلم‌ها نظیر «لوپتو» و «پسر دلفینی» برای مخاطب کودک و نوجوان در سینما «کانون» به صورت سینما سیار اکران شد اما مراحل اداری اتصال به سامانه سمفا و دریافت تأییدیه‌های آتش‌نشانی و پرداخت بدهی پخش‌کننده‌ها زمان‌بر بود.     

وی افزود: در حال حاضر دو فیلم «غریب» و «فسیل» با بلیت ۳۰ هزار تومانی در سینما «کانون» اکران می‌شود و این سینما آمادگی دارد میزبان گروه‌های مردمی و دانش‌آموزی و … از اقشار مختلف جامعه باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با اشاره به اینکه سینما «کانون» با ظرفیت ۲۰۸ صندلی تنها سینمای منطقه پردیسان به شمار می‌رود، گفت: مسئولان این سینما تلاش خواهند کرد تبلیغات مناسبی برای جذب علاقه‌مندان به سینما داشته باشند.

غفاری در پایان از همکاری مطلوب مسئولان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در پیگیری بازگشت سینما «کانون» به چرخه اکران قدردانی کرد و گفت: همچنین اصحاب رسانه نیز در زمان تعطیلی این سینما، مطالبه‌گری و پیگیری ویژه‌ای برای بازگشایی دوباره این مجموعه داشتند که خوشبختانه به ثمر نشست.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.