سکوت خبری نظام پزشکی قم در قبال تراژدی کلینیک چشم‌پزشکی

شهر بیست/ درحالی‌که بیش از 17 روز از تراژدی درمانگاه چشم‌پزشکی در قم می‌گذرد و طبق شواهد و گفته های موجود، صدمات جدی و جبران‌ناپذیری به چشمان برخی از بیماران واردشده است، مسئولان نظام پزشکی قم تا امروز در قبال این موضوع که دغدغه‌ای جدی را در استان ایجاد کرده سکوت اختیار کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سکوت خبری نظام پزشکی قم در قبال تراژدی کلینیک چشم‌پزشکی
شناسه : 6662 | انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر ببست» به نقل از فارس قم، بیش از ۱۷ روز از تراژدی پیش‌آمده در یکی از کلینیک‌های چشم‌پزشکی قم که طی آن بینایی چشم تعدادی از بیماران آن به‌شدت دچار آسیب شده و به گفته خانواده‌های آنان منجر به نابینایی چشم چند تن شده است، می‌گذرد ولی مسئولین نظام پزشکی قم همچنان در سکوت خبری به سر می‌برند.

پیگیری خبرنگار فارس تا صبح امروز حاکی از این است که به گفته خانواده‌ها و پزشکان معالج این بیماران در بیمارستان فارابی تهران، بینایی چشم چند تن از بیماران از بین رفته و دو بیمار نیز که عمل پیوند قرنیه بر روی آنان صورت گرفته، همچنان در انتظار نتیجه عمل بسر می برند و عوارض شدیدی را تحمل می‌کنند.

هفته گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر برگزاری نشست خبری پیرامون این موضوع توسط نظام پزشکی که طبق قانون دارای دادستان و دادیار پزشکی است و می تواند به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کند مطرح شد، ولی در عمل اتفاقی صورت نگرفت و موضوع ظاهراً بلاتکلیف مانده است.

خانواده‌های این بیماران نیز به عدم رسیدگی مسئولان به موضوع گله‌مند و معترض هستند ولی تاکنون پاسخ روشنی دریافت نکرده‌اند.

با توجه به حساسیت موضوع و همچنین درگیری سه تبعه غیر ایرانی در این تراژدی و نگرانی همشهریان قمی بابت اعلام نشدن نام کلینیک برای درمان‌های پیش رو که دارند، انتظار می‌رود در صورت ادامه یافتن سکوت مسئولان نظام پزشکی قم، دادستان و مسئولان قضایی به این موضوع ورود کرده و نتیجه را به اطلاع مردم شریف قم برسانند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.