شعبه جدید انجمن خوشنویسان قم در پردیسان افتتاح شد

شهر بیست/ آیین افتتاحیه انجمن خوشنویسان شعبه پردیسان با حضور استادان هنر خوشنویسی در مجتمع فرهنگی هنری شهید ربانی پردیسان برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شعبه جدید انجمن خوشنویسان قم در پردیسان افتتاح شد
شناسه : 6593 | انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، آیین افتتاحیه انجمن خوشنویسان شعبه پردیسان با حضور رئیس انجمن خوشنویسی استان و استادان هنر خوشنویسی در مجتمع فرهنگی هنری شهید ربانی پردیسان برگزار شد.

علی اصغر نظری با اشاره به ظرفیت پردیسان گفت: افتتاح شعبه جدید انجمن خوشنویسی قم با پیگیری و تلاش آقای حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و  حسین محمودی، مدیر روابط عمومی اداره کل و مجتمع شهید ربانی صورت گرفت که با توجه به ظرفیت تراکم جمعیت پردیسان، جای خالی این شعبه احساس می‌شد.

وی با بیان اهمیت این شعبه در انجمن ابراز کرد: بازگشایی شعبه جدید انجمن خوشنویسی در پردیسان نسبت به انتظارات منطقه و بعد مسافتی نسبت به مرکز شهر بود که انتظار داریم با توجه به وجود قشر فرهنگی در پردیسان از آن استقبال شود با تبلیغاتی که در سطح کهک و روستاهای اطراف انجام شده است، بتوانیم در جهت رشد فرهنگی مناطق اطراف قم نیز گام برداریم.

وی با اشاره به برنامه‌های انجمن خوشنویسی گفت: انجمن خوشنویسی قم در طول سال، سه ترم برگزار می‌کند که در شعبه پردیسان با توجه به امتیازات آن و گذراندن دوره توسط هنرجویان، مدرک رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد زیر نظر اساتید مجرب اعطا می‌گردد.

علی اصغر نظری در پایان با تاکید بر ثبت نام در مراجع اصلی آموزشی اظهار داشت: هنرجویان هنر خوشنویسی از مرجع اصلی آموزش خوشنویسی نسبت به آموزش اقدام کنند که با تلاش انجمن توانستیم پانزدهمین شعبه هم راه اندازی شود تا مردم بتوانند در مناطق مختلف شهر نسبت به یادگیری این هنر اقدام کنند.

علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی در منطقه پردیسان می‌توانند جهت ثبت نام به آدرس پردیسان، بلوار امام علی(ع)، جنب بیمارستان مادر، مجتمع فرهنگی هنری شهید ربانی، طبقه همکف یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ٠٩١٠٢٠۴۵٠٩١تماس حاصل کنند.

 

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.