جزئیات فعالیت واحدهای صنفی در ماه رمضان/ برخورد با واحدهای متخلف

شهر بیست/ رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی قم با اعلام جزئیات فعالیت واحدهای صفنی پذیرایی در ماه مبارک رمضان از برخورد پلیس با واحدهای متخلف خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات فعالیت واحدهای صنفی در ماه رمضان/ برخورد با واحدهای متخلف
شناسه : 6590 | انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس قم، سرهنگ پیام کاویانی اظهار داشت: تمامی واحدهای صنفی مسافر پذیر براساس طرح زمان بندی فعالیت ابلاغی از سوی اداره نظارت براماکن عمومی ناجا ملزم به فعالیت بوده، ضمن اینکه رعایت استتار کامل و پرهیز از تظاهر به روزه خواری الزامی و در صورت تخلف واحد صنفی پلمب خواهد شد.

وی افزود: تمامی واحدهای صنفی جگرکی،آبمیوه و بستنی، ساندویچی، پیتزا و کبابی ملزم به تعطیلی کامل تا نیم ساعت قبل از اذان مغرب بوده و در صورت فعالیت نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.

کاویانی ادامه داد: تمامی کافی شاپ ها و رستوران های داخل هتل ها و مراکز اقامتی ملزم به رعایت استتار کامل بوده و حق پذیرش مشتریان خارج از مسافران همان هتل نخواهند داشت.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی قم اضافه کرد: هرگونه تظاهر به روزه خواری در هریک از واحدهای صنفی توسط متصدیان یا مراجعان ممنوع و در صورت مشاهده واحد صنفی پلمب خواهد شد.

وی گفت: براساس مصوبه کمیسیون نظارت شهرستان تمامی اغذیه فروشی ها،آبمیوه و بستنی و جگرکی و کبابی صرفاً در ایام ماه مبارک رمضان مجاز به فعالیت از یک ساعت قبل از افطار تا یک ساعت قبل از سحر هستند.

کاویانی اعلام داشت: دکه ها و مراکز پذیرایی داخل پایانه های مسافربری و همچنین ایستگاه راه آهن ملزم به رعایت استتار کامل و پرهیز از تظاهر به روزه خواری بوده و در صورت تخلف نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان ابراز داشت: هیچ یک از قهوه خانه ها و سفره خانه های سنتی سطح شهر حق فعالیت در طول روز را نداشته و در صورت مشاهده واحد صنفی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

وی اظهار داشت: تمامی صنوف خدماتی که قصد ارائه خدمات در طول ماه مبارک رمضان را دارند صرفا مجاز به فعالیت با مجوز اداره نظارت بر اماکن عمومی بوده در غیر اینصورت از فعالیت آنان ممانعت و نیز سوپر مارکت ها وخواربارفروشی ها صرفا مجاز به ارائه مواد خوراکی به صورت بیرون بر بوده و حق پذیرش مشتری و سرو مواد خوراکی یا نوشیدنی تا قبل از اذان مغرب را ندارند.

کاویانی تاکید کرد: سینماها می توانند در ایام ماه مبارک رمضان به جز لیالی قدر از افطار تا سحر با رعایت ضوابط انتظامی فعالیت کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و تعطیلی برخی مدارس، استخرهای شنا می توانند در طول روز با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و ضوابط و مقررات مربوطه به افراد زیر سن تکلیف خدمات آموزشی و ورزشی ارائه کنند.

نوشته های مشابه
شهرداری تولیدکننده قطعات بتنی می‌شود
۳۸۸۰۰ شهروند قمی در سال گذشته عوارض نوسازی پرداخت کردند
توسعه ۲۰۰ کیلومتری فیبر نوری در قم
«علیرضا قراگوزلو» چهره سال هنر انقلاب در قم شد
ضرورت فرهنگ‌سازی جداسازی زباله‌های خطرناک در قم
حل معضل آب‌گرفتگی در منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.