نهمین محفل ترانه سرایان قم برگزار شد

شهر بیست/ نهمین محفل ترانه‌سرایان استان قم به نام «سرناد» با حضور ترانه‌سرایان شهر قم و حسین هدایتی ترانه سرا و شاعر در سالن سوره حوزه هنری استان قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نهمین محفل ترانه سرایان قم برگزار شد
شناسه : 6532 | انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، نهمین محفل ترانه سرایان قم با عنوان «سرناد» با حضور حسین هدایتی ترانه‌سرا و شاعر و جمعی از ترانه‌سرایان استان قم در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار شد.

حسین هدایتی مهمان این محفل از شاعران و منتقدان ادبی صاحب‌نظر استان قم است که سابقه مسئولیت انجمن شعر استان را به عهده داشته‌است. هدایتی در سخنانی از شاعران و ترانه‌سرایان حاضر در محفل خواست تا تعریف شخصی خود از شعر را پیدا کنند و تأکید کرد که این امر می‌تواند به شعر گفتن شاعر کمک کند. وی در ادامه به تعریف خود از شعر پرداخت و خاطرنشان کرد شعر همان نثر است که به نظم درآمده‌است.

همچنین صدرا کاوه ترانه‌سرا با اشاره به انتشار آلبوم جدید رضا صادقی، به اختصار درباره ترانه‌های این آلبوم توضیحاتی ارائه کرد. وی به مناسبت قرارگیری در ایام نمایشگاه کتاب تهران با معرفی کتاب‌های مرتبط با ترانه، توضیحاتی درباره ویژگی‌ها و ناشران آن‌ها ارائه کرد.

بخش اصلی این محفل به قرائت آثار سروده شده ترانه‌سرایان قمی اختصاص یافت در این بخش امیر عباس بختیاری، علی خالقی، صدرا کاوه، محمد علی علمی، پدرام پایدار و زهرا سادات حسینی به خوانش آثارشان پرداختند. شایان ذکر است محفل سرناد به ترانه‌خوانی و نقد آثار ترانه‌سرایان استان اختصاص دارد و به صورت ماهانه توسط واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.