۲۰ فیلم در روز سوم جشنواره نماز و نیایش اکران شدند

شهر بیست/ ۱۳ فیلم کوتاه داستانی، ۵ فیلم کوتاه مستند و ۲ فیلم کوتاه پویانمایی در روز سوم هشتمین جشنواره ملی «نماز و نیایش به روایت دوربین» به روی پرده رفتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۲۰ فیلم در روز سوم جشنواره نماز و نیایش اکران شدند
شناسه : 6466 | انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، در روز سوم اکران فیلم های کوتاه هشتمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین، ۲۰ فیلم کوتاه داستانی، مستند و پویانمایی در تالار مرکزی شهر اکران شدند.   

۵ فیلم مستند «عروسک گردان» به کارگردانی اصغر لائی از کرمانشاه، «قارلاواج» به کارگردانی «احسان کمالی» از بجنورد، «بی سرنشین» به کارگردانی محمد مهدی فکریان از آران و بیدگل، «ابراهیم» به کارگردانی«جواد ستونه» از اردبیل، «زمستان گرم» به کارگردانی مصیب حنایی از تهران، در روز سوم جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین اکران شدند.

همچنین دو فیلم پویانمایی «محراب آرامش» به کارگردانی زیبا ارژنگ از  تهران و «بالانس» به کارگردانی برزان رستمی از سنندج به روی پرده رفتند.

۱۳ فیلم داستانی «تکلیف» به کارگردانی علی خوشدونی فراهانی از تهران، «نزدیک»به کارگردانی محمد اسفندیاری از تهران، «بذار یه امشب بگذره» به کارگردانی حامد قاسمی از تهران، «لایو» به کارگردانی اسماعیل عظیمی از قم، «بدون لک» به کارگردانی محمد صادق رمضانی مقدم از مشهد، «ذبح» به کارگردانی سامان حسین پور و آکو زند کریمی از سنندج، «زنبور دار» به کارگردانی محمد طالبی از اراک، «یونس» به کارگردانی سیامک سلیمانی از تهران، «تروفه» به کارگردانی «اصغر لائی» از کرمانشاه، «لحظه آخر» به کارگردانی جابر نوری از قم، «گلفروش» به کارگردانی «حسن عنایتی» از قم، «بابازی» به کارگردانی سعید موذنی از تهران و «پرستار» به کارگردانی اسماعیل عظیمی از قم به نمایش درآمدند.

خاطرنشان می شود اکران آثار به نمایش درآمده در جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین در سه سانس ۱۵ تا ۱۶:۳۰، ۱۶:۴۵ تا ۱۸:۱۵ و ۱۸:۳۰ تا ۲۰ انجام شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.