۱۸ فیلم در روز دوم جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین در قم اکران شدند

شهر بیست/ در روز دوم جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین در قم، 18 فیلم کوتاه شامل 6 فیلم داستانی، 9 فیلم مستند و 3 پویانمایی به روی پرده رفتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۸ فیلم در روز دوم جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین در قم اکران شدند
شناسه : 6428 | انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، صبح روز دوم هشتمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین با نشست «عکاسی و نگاه فرهنگی» با حضور ابراهیم سلیمانی رئیس انجمن عکاسان قم در تالار مرکزی شهر آغاز شد.

در این نشست، سلیمانی بر ضرورت اشراف هنرمندان بر مجموعه‌ای از معارف تأکید کرد و گفت: یک عکاس نه فقط درفنون و تکنیک، بلکه در زمینه‌های گوناگون باید فهم و دانش داشته باشد.  

اما جشنواره در نوبت عصر از ساعت ۱۵ تا ۲۰ شاهد اکران ۱۸ فیلم کوتاه شامل ۶ فیلم داستانی، ۹ فیلم مستند و ۳ پویانمایی بود.

«نور،سایه،زندگی» به کارگردانی شهریار پورسیدیان از رشت، «بازگشت» به کارگردانی عبدالرضا نوذری از لامرد، «فایتر»به کارگردانی محمدرضا دهستانی از قم، «میهمان» به کارگردانی «مسعود دهنوی» از نیشابور، «پدر پروانه‌ها» به کارگردانی یزدان پرونده از قم، «لسک» به کارگردانی محمدرضا وطن دوست از ساری، «ازعلم‌بندی تا علم واچینی» به کارگردانی سعید شیروانی از شهسوار، «رؤیای روهینگیا» به کارگردانی محمدمهدی خالقی از مشهد و «زندگی شاید همین باشد» به کارگردانی سیدمهدی موسوی از آران و بیدگل، ۹ فیلم مستندی بودند که در روز دوم جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین اکران شدند.

همچنین سه فیلم پویانمایی «مفتاح» به کارگردانی حسین صیدی و مهدی رستمی از قم، «طعم صلوات» به کارگردانی محمدحسین خوش بیان از تهران و «درون یک چارچوب» به کارگردانی جعفر صیادی از زنجان در روز دوم جشنواره به نمایش درآمدند.

«عدم» به کارگردانی «محسن ذوالقدر» از قزوین، «تلقین» به کارگردانی اشکان خیرنژاد از تهران، «پلاک تهران» به کارگردانی علیرضا محزون از رشت، «سازاق» به کارگردانی علیرضا سلمان‌پور از تبریز، «توت» به کارگردانی تیمور قادری از کامیاران و «سلفی سلفی» به کارگردانی مهدی میرغیاثی از قم، شش فیلم کوتاه داستانی در روز سوم به روی پرده رفتند.

خاطرنشان می شود تماشای آثار اکران شده در جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین رایگان است و علاقه مندان می توانند با حضور در تالار مرکزی شهر قم از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰، ۱۶:۴۵ تا ۱۸:۱۵ و ۱۸:۳۰ تا ۲۰ به تماشای فیلم های کوتاه بنشینند.

همچنین بعد از اکران آثار، جلسه نقد و بررسی نیز برگزار می شود.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.