«سرهنگ ثریا» و «یادگار جنوب» پرتماشاگرترین فیلم‌های جشنواره فجر در قم

مدیر سینماهای ونوس و بازار شهر در خصوص پرتماشاگرترین فیلم‌های جشنواره امسال در این دو سینما، گفت: فیلم‌های «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج و «یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری با ظرفیت کامل اکران شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«سرهنگ ثریا» و «یادگار جنوب» پرتماشاگرترین فیلم‌های جشنواره فجر در قم
شناسه : 64193 | انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، علیرضا آغاز در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر در قم در گفت‌وگویی با بیان اینکه سینما ونوس برای نهمین سال افتخار میزبانی از همشهریان قمی را در طول جشنواره فجر داشت، اظهار کرد: امسال جشنواره با اضافه‌شدن پردیس سینمایی بازار شهر با نظم و کیفیت بالاتری نسبت‌به سال‌های پیشین برگزار شد.

وی با بیان اینکه امسال فیلم‌های جشنواره انقلابی‌تر شده بود، گفت: قم جزو پنج استان نخست کشور از نظر میزان مخاطب و استقبال از جشنواره قرار داشت.

مدیر سینماهای ونوس و بازار شهر در خصوص پرتماشاگرترین فیلم‌های جشنواره امسال در این دو سینما، اظهار کرد: فیلم‌های «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج و «یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری با ظرفیت کامل اکران شد.

 آغاز افزود: پیش‌بینی می‌شود از این دو فیلم به همراه «متروپل» و «غریب» در اکران عمومی استقبال قابل توجهی شود.

وی با اشاره به افتتاح پردیس سینمایی بازار شهر در مهرماه سال جاری، گفت: متأسفانه این سینما با وجود سرمایه‌گذاری انجام شده در دوره‌ای آغاز به کار کرد که به لحاظ فروش دوره جذابی برای سینمای ایران نبود.

مدیر سینماهای ونوس و بازار شهر تصریح کرد: با این حال خوشبختانه امسال این سینما برای نخستین بار میزبان جشنواره فیلم فجر شد و توانست رضایت تماشاگران را جلب کند.

آغاز افزود: باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی تلاش در معرفی این مجموعه سینمایی داشته باشیم تا علاقه‌مندان به سینما از افتتاح این مجموعه که در شأن این شهر و مردم این شهر است مطلع شوند.

وی تصریح کرد: مجموعه پردیس سینمایی «بازار شهر» برای برگزاری جشنواره‌های سینمایی آمادگی دارد و ان‌شاءالله به صورت تخصصی میزبانی از جشنواره‌ها و اکران فیلم‌ها را دنبال خواهد کرد.

مدیر سینماهای ونوس و بازار شهر خاطرنشان کرد: امیدواریم در اکران نوروزی ۱۴۰۲ شاهد استقبال گسترده همشهریان و میزبانی از این عزیزان باشیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.