پرونده اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قم بسته شد

با اکران پنج فیلم در هشتمین شب جشنواره فیلم فجر در استان قم، پرونده این دوره از جشنواره بسته شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پرونده اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قم بسته شد
شناسه : 64176 | انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، هشتمین شب جشنواره فیلم فجر در قم با اکران پنج فیلم در سینماهای ونوس، تربیت و بازار شهر به پایان رسید.

«شماره ۱۰» به کارگردانی حمید زرگرنژاد و با بازی مجید صالحی، اولین فیلمی بود که در آخرین شب جشنواره با استقبال خوب تماشاگران سینما به روی پرده پردیس سینمایی بازار شهر رفت و مورد تشویق و رضایت تماشاگران قرار گرفت.

پرونده اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قم بسته شد

«هایپاور» به کارگردانی هادی محمدپور دیگر فیلمی بود که در این سینما به نمایش درآمد و با توجه  به ساختار مستندگونه و ضعف فنی آن نتوانست رضایت مخاطبان را جلب کند.

‌در سینما تربیت دو فیلم «گل‌های باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ای اکران شد که هر دو فیلم موفق شدند تماشاگران را با رضایت نسبی از سالن بدرقه کنند.

اما تماشاگران سینما ونوس که به تماشای «عطر آلود» نشسته بودند، توقع بیشتری از هادی مقدم‌دوست داشتند و سومین ساخته سینمایی این کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران در سطح نخستین فیلم بلند داستانی او با نام «سر به مهر» نبود.

تصاویر/ شب پایانی جشنواره فیلم فجر در قم

خاطرنشان می‌شود امسال ۱۹ فیلم «آنها مرا دوست داشتند» به کارگردانی محمدرضا رحمانی، «اتاقک گلی» به کارگردانی محمد عسکری، «بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی، «پرونده باز است» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، «جنگل پرتقال» به کارگردانی آرمان خوانساریان، «چرا گریه نمی‌کنی» به کارگردانی علیرضا معتمدی، «روایت ناتمام سیما» به کارگردانی علیرضا صمدی، «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج، «شماره ۱۰» به کارگردانی حمید زرگرنژاد، «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست، «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ای، «گل‌های باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، «های‌پاور» به کارگردانی هادی محمدپور، «هوک» به کارگردانی حسین ریگی، «آه سرد» به کارگردانی ناهید عزیزی صدیق، «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا، «هفت بهار نارنج» به کارگردانی فرشاد گل‌سفیدی و «یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری در طول ایام جشنواره فجر در قم اکران شد.

«اتاقک گلی»، «سرهنگ ثریا»، «شماره ۱۰»، «غریب» و «یادگار جنوب» از جمله فیلم‌هایی بودند که با استقبال زیاد علاقه‌مندان به هنر هفتم در استان قم مواجه شدند.

چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم در روزهای ۱۷ تا ۲۴ بهمن به میزبانی سینماهای ونوس، تربیت و بازار شهر برگزار شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.