۳۸ پروژه شهری در قم بهره‌برداری می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: چهارمین گام از اجرای مرحله جدید طرح بزرگ «قم در مسیر تحول» با بهره‌برداری از ۳۸ پروژه‌ شهری برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۳۸ پروژه شهری در قم بهره‌برداری می‌شود
شناسه : 63342 | انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده ضمن گرامیداشت ایام فرخنده ماه رجب و طلیعه‌ چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بهره‌برداری از پروژه‌های شهری باهدف ایجاد توازن و عدالت اجتماعی ازجمله برنامه‌های شهرداری قم برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران شهر قم خواهد بود و برگزاری گام‌های متوالی این طرح به‌منظور تبیین خدمات شهرداری قم و ایجاد شورونشاط اجتماعی در دستور کار قرارگرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم پروژه‌های چهارمین گام از اجرای طرح «قم در مسیر تحول» را مورد توجه قرار داد و افزود: یکی از پروژه‌های شاخص، بهره‌برداری از خط پرسرعت اتوبوسBRT در حدفاصل تقاطع نماز تا میدان آیت‌الله بهجت پردیسان به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ‌بر۴۴۰ میلیارد ریال خواهد بود که این پروژه با هدف ایجاد زمینه‌ دسترسی شهروندان به حمل‌ونقل عمومی فراگیر، ایمن و سریع اجرایی شده است.

وی با اشاره به ورود ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید با هدف افزایش سهم حمل‌ونقل عمومی در سفرهای درون‌شهری و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی گفت: در این گام ورود ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید از مجموع ۸۴ دستگاه خریداری‌شده برای ناوگان حمل‌ونقل شهر قم با اعتباری بالغ‌بر ۴۴۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری قم و مساعدت‌های دولتی صورت خواهد گرفت.

کلانترزاده همچنین با اعلام خبر بهره‌برداری از ساختمان اداری جدید منطقه یک شهرداری قم تصریح کرد: این ساختمان با اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال و با هدف ایجاد زمینه‌ تکریم ارباب‌رجوع، دسترسی مطلوب شهروندان به خدمات گسترده مدیریت شهری، تجمیع مراکز اداری و خدماتی و تمرکز در مدیریت و خدمات‌رسانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی یکی دیگر از پروژه‌های این گام از اجرای طرح «قم در مسیر تحول» را افتتاح و بهره‌برداری از خیابان شهدای شهرداری در منطقه ۱ با اعتباری بالغ‌بر ۷۸۰ میلیارد ریال به طول ۳۶۰ متر و با هدف تکمیل دسترسی‌های محلی به محورهای اصلی شریانی و شبکه معابر شهر قم برشمرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: همچنین ۳۴ پروژه دیگر شهرداری قم در مجموعه معاونت معماری و شهرسازی و منطقه یک شهرداری نیز در این گام به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.