قم میزبان مسابقات قهرمانی پرورش اندام کشور

رئیس هیئت پرورش اندام قم از برگزاری نوزدهمین مسابقات قهرمانی پرورش اندام کشور به میزبانی قم خبر داد و گفت: ۵۰ درصد از درآمد بلیت‌فروشی این مسابقات برای کمک به هموطنان آسیب دیده زلزله خوی اختصاص خواهد یافت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم میزبان مسابقات قهرمانی پرورش اندام کشور
شناسه : 63327 | انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مجید تلخابی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در هتل ونوس قم، بیان داشت: برای توسعه و تقویت ورزش بانوان، کلاس‌های آموزشی درجه یک با اولویت بالا در دستور کار قرار گرفته و علاوه بر آن دوره‌های آموزشی و داوری برای مردان نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات متنوع پرورش اندام از ابتدای سال‌جاری در قم اضافه کرد: میزبانی از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور از اولویت‌های مهم این هیئت بود که با نهایی شدن آن‌ زمینه و فرصت لازم برای شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های مغفول مانده قم در این رشته ورزشی را فراهم کرده است.

رئیس هیئت پرورش اندام استان قم با بیان اینکه توجه به بُعد اخلاقی و فرهنگی همزمان با تقویت بُعد ورزشی مورد توجه است، تصریح کرد: ایستادن قم در رأس پرورش اندام کشور، با استعداد و ظرفیت‌هایی که در این استان وجود دارد، قابل تحقق است.

تلخابی همچنین در حرکت خیرخواهانه از اختصاص ۵۰ درصد از درآمد بلیت فروشی مسابقات قهرمانی پرورش اندام کشور به میزبانی استان قم برای کمک به هموطنان آسیب دیده زلزله خوی خبر داد.

وی تصریح کرد: نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور طی روزهای ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.

رئیس هیئت پرورش اندام قم مسابقات قم را جزو برترین رقابت‌های چندسال اخیر یاد کرد و گفت: افزون بر ۷۰۰ ورزشکار بدنسازی در رشته‌های پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، ماسکولار و گیمز کلاسیک انتخابی تیم ملی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

تلخابی همچنین بیان داشت: هادی چوپان ورزشکار با اخلاق و متواضعی است و منعی برای خود جهت حضور در رویدادی ندارد ولی لازم است برای حضور این قهرمان مطرح و کم نظیر جهانی و حفظ شأن و جایگاه آن، مسئولان استانی پا پیش گذاشته و از وی دعوت کنند.

وی با تأکید بر ضرورت صدور مجوز قانونی برای باشگاه‌های بدنسازی، بیان کرد: هیئت پرورش اندام هیچ ابزاری برای برخورد و نظارت با استفاده از داروهای نیروزا ندارند و علاوه بر این بسیاری از داروهایی که در این رشته از آنها به عنوان ممنوع ذکر می‌شود در داروخانه‌های سطح شهر بدون هیچ حساسیتی عرضه می‌شود در حالی که همچنان نوک پیکان در این خصوص به سمت هیئت پرورش اندام است.

خاطرنشان می‌شود این رقابت‌ها در رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با عنوان جام استاد یزدان‌پناه از ۱۹ تا ۲۱ بهمن‌ماه جاری در مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس در شهرک پردیسان برگزار خواهد شد.

قم میزبان مسابقات قهرمانی پرورش اندام کشور

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.