دیدار اعضای انجمن سینمای جوان قم با محمد قمرزاده هنرمند پیشکسوت سینما

مدیر انجمن سینمای جوانان قم به همراه جمعی از اعضای این انجمن با محمد قمرزاده هنرمند پیشکسوت سینما و بازیگر آثار تاریخی «یوسف پیامبر»، «محمد رسول‌الله» و «ملک سلیمان» که در بستر بیماری‌ است، دیدار و عیادت کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دیدار اعضای انجمن سینمای جوان قم با محمد قمرزاده هنرمند پیشکسوت سینما
شناسه : 63242 | انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رضا ابوذر مدیر انجمن سینمای جوانان قم به همراه سعید نجاتی مشاور مدیرعامل و مدیر کانون دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان و سید حمیدرضا منتظری منتقد سینما در سالروز ولادت امیرمؤمنان حضرت علی(ع) و روز گرامی‌داشت مقام پدر، از محمد قمرزاده هنرمند پیشکسوت سینمای ایران که در بستر بیماری‌ است، دیدار و عیادت کردند.

مهدی آذرپندار، مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران نیز هم‌زمان با این دیدار، طی تماس تلفنی با قمرزاده، جویای احوال وی شد و تلاش های او در عرصه سینما و به‌ویژه فیلم کوتاه را پاس‌داشت. همچنین در این دیدار لوح سپاس توسط انجمن سینمای جوانان قم و کانون دانش‌آموختگان انجمن به ایشان تقدیم شد.

محمد قمرزاده متولد ۱۳۳۵ و دانش آموخته انجمن سینمای جوان دزفول در سال  ۱۳۶۴ است. وی با بازی در سریال‌هایی همچون، یوسف پیامبر، محمد رسول‌الله، ملک سلیمان و بیش از یکصد فیلم کوتاه مانند صراحی، آوازهای از یادرفته، سمعک، نفار، آغاز فصل یاس‌ها، گوشی همراه، سهوری، پرستار، دلتنگی، مسافر و … کارنامه‌ فعال داشته است.

کانون دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران با مدیریت سعید نجاتی مهر ماه امسال و همزمان با سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران فعالیت خود را آغاز کرده و دانش آموختگان انجمن می‌توانند با ثبت نام در سایت www.iycs.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.