«امیر خط شکن» در مسجد چهارمردان رونمایی شد

کتاب «امیر خط شکن» معرفی زندگی و شهادت سردار شهید مصطفی کلهری با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم رونمایی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«امیر خط شکن» در مسجد چهارمردان رونمایی شد
شناسه : 63213 | انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در دومین شب از مجموعه برنامه‌های ده‌گانه جشن پیروزی انقلاب و گرامی‌داشت دهه فجر در مسجد چهارمردان قم و با حضور امیر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران آیین رونمایی از کتاب «امیر خط شکن» برگزار شد.

در این مراسم جمعی از همرزمان شهید کلهری در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برخی از مدیران و مسئولان استان حضور داشتند.

این کتاب توسط سید محمدرضا مصطفوی به رشته تحریر درآمده و شهرداری قم نیز در قالب برنامه‌های خود در حوزه ایثار و شهادت و اقدامات مرتبط با کنگره شهدای استان قم در تهیه این کتاب مشارکت داشته است.

سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه استان قم طی سخنانی در این مراسم با گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار داشت: برگزاری ۵ یادواره و یک اجلاسیه شهدای ارتش در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان موجب آشنایی هر چه بیشتر جامعه با ایثارگری‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس شد.

وی با اشاره به توانمندی‌های نیرو‌های مسلح تاکید کرد: امروز به جایی رسیده ایم که هر هفته می‌توانیم یک رونمایی جدید از آخرین دستاورد‌های نظامی داشته باشیم.

در ادامه، امیر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارائه تحلیلی از شرایط منطقه و قدرتمندی نیرو‌های مسلح در جای جای میهن اسلامی عنوان کرد: روز پیروزی انقلاب اسلامی در تمام تاریخ بشریت بی نظیر است و امروز در سایه رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا به جایی رسیده ایم که می‌توانیم تمامی نیاز‌های نیرو‌های مسلح را تامین کنیم.

در پایان، کتاب «امیر خط شکن» مروری بر زندگی، مبارزات انقلابی، رزم و شهادت سردار شهید «مصطفی کلهری» فرمانده گردان سیدالشهدا (ع) از لشکر ۱۷ امام علی بن ابی‌طالب (ع) رونمایی شد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.