تلاش مدیریت شهری برای توسعه پرداخت‌های شهروندی در قم

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از تفاهم با یکی از بانک‌های عامل برای پرداخت‌های الکترونیک و شهروندی خبر داد و افزود: مقرر شد در کوتاه‌ترین زمان این سیستم بانکی برای استقرار حساب‌های شهروندی برای پرداخت‌های خرد شهری اجرایی شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش مدیریت شهری برای توسعه پرداخت‌های شهروندی در قم
شناسه : 63154 | انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی مؤمن حجازی با اشاره به برپایی غرفه شهرداری قم در نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار در جزیره کیش، اظهار داشت: این نمایشگاه با مشارکت بخش‌های دولتی در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی، حمل‌ونقلی، شهرداری‌های کلان‌شهرها، بانک‌های عامل و شرکت‌های دانش‌بنیان برپا شده است.

وی با بیان اینکه هدف از این نمایشگاه ارائه راهکارهای مدیریت پایدار شهری با لحاظ سازی شهر هوشمند است، ابراز کرد: در بخش‌های مختلف به دنبال شهری پایدار برای توسعه خدمات باید باشیم.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ادامه داد: یکی از دلایل انتخاب جزیره کیش، پایلوت شدن این جزیره برای مؤلفه‌های مدیریت پایدار شهری است و ما در این نمایشگاه به دنبال تبادل تجربه برای توسعه این مؤلفه‌ها و خدمات شهر هوشمند هستیم.

وی از تفاهم با یکی از بانک‌های عامل برای پرداخت های الکترونیک و شهروندی خبر داد و افزود: مقرر شد در کوتاه‌ترین زمان این سیستم بانکی برای استقرار حساب‌های شهروندی برای پرداخت‌های خرد شهری اجرایی شود.

مؤمن حجازی همچنین با اشاره به همکاری با برخی شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این نمایشگاه اضافه کرد: با این شرکت‌ها در حوزه پردازش تصاویر دوربین‌های ترافیکی، هوشمند سازی شهرسازی، فناوری اطلاعات و هوشمند سازی حمل‌ونقل و … تفاهم‌هایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه در غرفه شهرداری ۶ موضوع ارائه‌ شده است، اذعان کرد: شهرسازی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، پارک‌ها و مؤلفه‌های زیست‌محیطی، شهر هوشمند، فنی و عمرانی و قطار شهری و حوزه برنامه‌ریزی در این غرفه به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود. 

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.