نقش مؤثر تلاش مدیریت شهری در رضایتمندی اجتماعی

عضو شورای شهر قم با بیان اینکه پروژه‌ها و آبادانی‌ها نشان می‌دهد شهر به سمت پیشرفت حرکت می‌کند، گفت: به هر اندازه مدیریت شهری برای توسعه تلاش کند، میزان رضایتمندی اجتماعی نیز افزایش می‌یابد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نقش مؤثر تلاش مدیریت شهری در رضایتمندی اجتماعی
شناسه : 63149 | انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی ثابت در حاشیه بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی ورزشی شهید ذوالفقاری پردیسان در سومین گام اجرای طرح قم در مسیر تحول، با گرامیداشت دهه فجر، در خصوص افتتاح پروژه های عمرانی، اظهار داشت: افتتاح چنین پروژه‌هایی مانند سالن‌های ورزشی، بلوار، رو گذر و زیر گذر و بوستان‌ها نشان می‌دهد که توسعه شهر در جریان است.

وی بیان کرد: مجموعه شهرداری به شدت همه علاقه‌مند به آبادانی شهر و کار و تلاش هستند و ما از کمیسیون‌های شورا و شهردار و معاونین که زحمت فراوانی می‌کشند تقدیر می‌کنیم.

سبحانی ثابت عنوان کرد: این پروژه‌ها و آبادانی‌ها نشان می‌دهد شهر حرکت به سمت جلو دارد و متوقف نیست و این موضوعات همه ارزشمند است، خصوصا مکان‌هایی مانند بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی بسیار ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: هر چه سالن‌های ورزشی بیشتری را برای تفریح مردم توسعه دهیم و بیشتر ایجاد شود، جامعه کمتر به سمت بیماری‌ها و درمان می‌رود و نشاط مردم و خوشحالی آنها، اعتمادشان را به همراه دارد که سرمایه اجتماعی برای نظام جمهوری اسلامی است و حرمت شهر و شهرداری باید به این سمت باشد به عنوان سیاستگذاران و مجریان شهری گام های اساسی بردارند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر قم تصریح کرد: قطعاً این امر ممکن است مطلوب نباشد، ولی حرکت به سمت مطلوب خواهد بود و مطلوبیت بالاتر است و نیاز به توسعه خدمات داریم.

وی گفت: قطعاً هر چه ما به سمت جلوتر برویم و سیاستگذاران و مجریان تلاش بیشتری داشته باشند، میزان رضایتمندی نیز افزایش می‌یابد، مردم ما حق بیشتری دارند تا به سمت شهری که جهان شهر قم باشد حرکت کنند و قم نیز لیاقت جهان شهری را داشته باشد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.