برگزاری سومین جشن خانوادگی «شهر من» در قم

همزمان با ایام ولادت حضرت علی علیه‌السلام و در دهه مبارک فجر سومین جشن خانوادگی «شهر من» با حضور اهالی منطقه ۳ قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری سومین جشن خانوادگی «شهر من» در قم
شناسه : 63142 | انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در ادامه برگزاری جشن‌های خانوادگی «شهر من» که هر پنجشنبه در یکی از مناطق شهر قم اجرا می‌شود، این هفته منطقه سه شهرداری قم میزبان شهروندان در این جشن بود.

سومین جشن خانوادگی «شهر من» در مجموعه فرهنگی ورزشی شهیدان شاطری شهرداری قم واقع در بوستان شهدای گمنام شهرک امام حسن علیه‌السلام منطقه سه شهرداری قم و با حضور و استقبال شهروندان برگزار شد.

صحرایی مدیر کل حوزه شهردار قم، اقبالیان و روحانی از مدیران مناطق شهری، صابری، دهناد و آمره از اعضای شورای شهر، طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی و جمعی دیگر از مسئولان منطقه سه شهرداری قم از دیگر حاضرین در این جشن بودند که در حاشیه آن نیز به‌صورت مستقیم با مردم گفت‌وگو و برخی مشکلات شهروندان را پیگیری کردند.

روحانی مدیر منطقه سه شهرداری قم در این مراسم ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، اجرای مرحله جدید طرح بزرگ قم در مسیر تحول را از دستاوردهای مجموعه مدیریت شهری قم برای شهروندان دانست و گفت: با مشارکت بیشتر شهروندان می‌توانیم زمینه‌ساز خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان باشیم.

وی همچنین برخی پروژه‌های شهری شاخص منطقه سه شهرداری قم که در این مرحله به بهره‌برداری می‌رسد را برای شهروندان تشریح کرد.

مجموعه جشن‌های خانوادگی «شهر من» هم‌زمان با اعیاد و ایام موفورالسرور ماه‌های رجب و شعبان به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و مشارکت سازمان فرهنگی و مناطق هشت‌گانه شهرداری قم هر هفته با اجرای برنامه‌های مختلف نظیر نمایش‌های طنز، مسابقه‌های حضوری، پیامکی و فضای مجازی، حضور و اجرای برنامه توسط هنرمندان در یکی از مناطق شهر به اجرا در می‌آید و با مشارکت صداوسیما مرکز قم به‌صورت زنده و مستقیم از سیمای نور مرکز قم پخش می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.