زمین‌های ورزشی روباز در قم احداث می‌شود

شهردار قم با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث زمین روباز ورزشی در سطح شهر، گفت: امیدواریم در سال آینده این برنامه با احداث سه زمین در هر منطقه اجرایی شود که بتوانیم از نظر ظرفیت‌های ورزشی، تفریحی و فرهنگی تسهیلات لازم را برای مردم فراهم کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
زمین‌های ورزشی روباز در قم احداث می‌شود
شناسه : 63136 | انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی منطقه هشت شهرداری در گام سوم اجرای طرح «قم در مسیر تحول»، با اشاره به پروژه‌های افتتاح‌شده در پردیسان اظهار داشت: گام سوم این طرح با دهه فجر، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ورود حضرت امام خمینی(ره) به قم و اعیاد ماه رجب همزمان شده است که همه این‌ها ایام مبارکی است و باید شکرگزار این برکات باشیم.

شهردار قم افزود: پروژه‌های قم در قالب گام سوم با بودجه ۱۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که تعدادی از آن جز پروژه‌های شاخص شهرداری است.

وی در مورد احداث مجتمع فرهنگی ورزشی در پردیسان ابراز کرد: در این مجموعه امکانات برای رشته‌های بسکتبال، والیبال، کشتی، ورزش رزمی و بازی‌های کودکان طراحی‌شده و کامل‌ترین سالن در سطح شهر به شمار می‌رود.

سقائیان‌نژاد عنوان کرد: این مجموعه هفتمین سالنی است که در اختیار مناطق شهر قرار می‌گیرد و از نظر رضایتمندی جوانان می‌تواند برکات خوبی به همراه داشته باشد و با بهره‌برداری از این اماکن، بیش از ۴ میلیون ساعت سرویس برای ورزش فراهم‌شده که بسیار قابل‌توجه است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث زمین روباز ورزشی در سطح شهر یادآور شد: امیدواریم در سال آینده این برنامه با احداث سه زمین در هر منطقه اجرایی شود که بتوانیم از نظر ظرفیت‌های ورزشی، تفریحی و فرهنگی تسهیلات لازم را برای مردم فراهم کنیم.

شهردار قم با تأکید بر اینکه خیابان ابوطالب و محله ۹ پردیسان نیز از جمله این پروژه‌های شاخص افتتاح‌شده است، اضافه کرد: همچنین چند پروژه بوستانی در منطقه پردیسان افتتاح می‌شود که سرانه فضای سبز پردیسان به بیش از ۲۶ مترمربع می‌رسد؛ یعنی از نظر شاخص‌ها به سرانه استاندارد دست پیدا می‌کنیم.

وی با اشاره به توسعه حمل‌ونقل عمومی پردیسان گفت: مسیر بی آر تی به طول ۹ کیلومتر از پردیسان آغاز و به شرق حرم اتصال می‌یابد که روز ۱۸ بهمن‌ماه افتتاح می‌شود و از طرفی اتوبوس‌هایی پیش‌بینی‌شده تا بتوانیم سرویس‌دهی بهتری در پردیسان داشته باشیم.

سقائیان‌نژاد اظهار داشت: با افتتاح مسیر بی آر تی فاصله پردیسان تا قم ۱۷ دقیقه می‌شود و دانشجویان و طلاب می‌توانند تردد آسان‌تری داشته باشند، البته این سومین گام شهرداری بوده و ۱۰ گام دیگر باید جلو برویم که امسال بخشی از پروژه‌ها یکی پس از دیگری افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی در رأس مسائل است و همه در راستای تربیت نیروی انسانی وظیفه دارند که امید است بتوانیم از این ظرفیت خوب استفاده کنیم و این ۲۱۸ پروژه طرح جدید قم در مسیر تحول قطعاً تأثیر زیادی در نشاط اجتماعی و اقدامات عمرانی خواهد داشت.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.