نمایشگاه سیزدهمین دوسالانه طراحان گرافیک قم گشایش یافت

شهر بیست/ نمایشگاه سیزدهمین دوسالانه طراحان گرافیک قم در نگارخانه فرهنگ و اشراق گشایش یافت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نمایشگاه سیزدهمین دوسالانه طراحان گرافیک قم گشایش یافت
شناسه : 6306 | انتشار : ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، کارگروه گرافیک انجمن هنرهای تجسمی استان قم زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سیزدهمین دو سالانه آثار طراحان گرافیک استانی را در جهت نمایش توانمندی های هنرمندان گرافیک و با هدف ارتقا طراحی گرافیک، بالا بردن فرهنگ بصری جامعه و تبادل دانش و تجربیات حرفه ای برگزار می کند.

این دو سالانه شامل چهار بخش اصلی، تجربی، آژانس های تبلیغاتی و موضوعی است و آثار شرکت کنندگان در گرایش های پوستر، نشانه، جلد و صفحه آرایی، بسته بندی، هویت بصری، گرافیک متحرک و فونت و در بخش موضوعی نمایشگاه با موضوع (رفع آسیبهای اجتماعی) در قالب پوستر ارائه شده است. همچنین در بخش جنبی و غیر رقابتی نیز آثار تعدادی از اساتید گرافیک استان قم به نمایش درآمده است.

تعداد کل آثار رسیده به دبیرخانه دوسالانه ۶۳۸ اثر از ۸۱ هنرمند بود که پس از بررسی و انتخاب آثار ۲۰۴ اثر از ۵۰ طراح گرافیک به نمایشگاه راه یافت. آثار سیزدهمین دوسالانه گرافیک قم توسط هیات داوران دوسالانه متشکل از آقایان سید حسن موسی زاده، محمد رضا دوست محمدی، علیرضا قراگوزلو و فریدالدین ملایی بررسی و انتخاب شده است.

نمایشگاه سیزدهمین دوسالانه طراحان گرافیک استان قم به مناسبت روز جهانی گرافیک، عصر روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ به طور همزمان در نگارستان اشراق و نگارخانه فرهنگ گشایش یافت و تا ۲۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

خاطرنشان می شود اختتامیه سیزدهمین دوسالانه طراحان گرافیک استان در روز شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۷ تا ۱۹ در تالار شهید آوینی واقع در بلوار جمهوری، نبش کوچه ۲۸ برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.