مدیرکل بیمه سلامت قم خبر داد

۱۷۴میلیارد ریال مطالبات مراکز درمانی قم از بیمه سلامت پرداخت شد

شهر بیست/ مدیرکل بیمه سلامت قم گفت: 174 میلیارد ریال مطالبات سال گذشته مراکز و مؤسسات درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت در این استان پرداخت شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۷۴میلیارد ریال مطالبات مراکز درمانی قم از بیمه سلامت پرداخت شد
شناسه : 6295 | انتشار : ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت قم، محمدرضا فخاریان قمی روز شنبه در گفت و گویی افزود: با پیگیری های مدیرعامل سازمان بیمه سلامت و اختصاص بودجه مربوطه به این اداره کل، بخشی از مطالبات سال ۹۷ مراکز و موسسات درمانی طرف قرارداد پرداخت شد.

وی بیان کرد: تاکنون ۷۸ میلیارد ریال از مطالبات بیمارستانی‌های دولتی و ۳۸ میلیارد ریال از مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد، پرداخت و مبلغ ۳۹ میلیارد ریال به بخش خصوصی و چهار میلیارد ریال نیز در پرداخت خسارت متفرقه بیمه شدگان هزینه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت قم با بیان اینکه طبق قانون از زمان تحویل اسناد، اداره کل بیمه سلامت ۲ ماه فرصت دارد تا نسبت به پرداخت هزینه اسناد اقدام کند،‌ ابراز امیدواری کرد: در سال جاری بتوانیم پرداخت به مراکز تشخیصی و درمانی استان را به نقطه مطلوب برسانیم.

فخاریان قمی اضافه کرد: بیمه سلامت در حوزه دارویی نیز کوشیده است با کاهش معوقات بخش قابل توجهی از طلب داروخانه‌ها و مراکز دارویی و شرکت های دارویی را پرداخت کند.

وی ادامه داد: در سال جاری با تخصیص انجام شده، مطالبات آذرماه ۹۷ مراکز و موسسات دولتی دانشگاهی و بقیه مراکز و موسسات طرف قرارداد نیز به طور متوسط یکماه پرداخت شده است.

فخاریان قمی در ادامه به لزوم تعامل مثبت اداره کل بیمه سلامت با دانشگاه علوم پزشکی و مراکز و موسسات طرف قرارداد استان تاکید کرد و گفت: حاصل این تعامل و هم اندیشی باعث شده است که خدمات حوزه سلامت بدون توقف و در بهترین شکل ممکن در قم به بیماران و بیمه شده گان ارائه شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.