برگزاری محفل شعر «مهر و ماه» در قم +تصاویر

شصت‌ودومین محفل شعر «مهر و ماه» با حضور جمعی از شاعران برگزار و از سید محمدجواد شرافت، مجری و کارشناس این محفل ادبی تجلیل شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری محفل شعر «مهر و ماه» در قم +تصاویر
شناسه : 62892 | انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، شصت‌ودومین محفل شعر «مهر و ماه» با حضور سید محمد جواد شرافت به عنوان مجری کارشناس و جمعی از شاعران استان قم در سالن مهر حوزه هنری استان قم برگزار شد.

شاعران جوان حاضر در این محفل اشعاری را با موضوع شهادت حضرت امام هادی(ع)، ائمه اطهار، سردار قاسم سلیمانی، ایام ماه رجب و مضامین عاشقانه و عارفانه در جمع حاضران قرائت کردند.

حسن خسروی وقار، سید علی نقیب، محمد میرزایی، محمدجواد الهی‌پور، حامد طونی، رضا ابوذری، نجمه سادات هاشمی و عاطفه جوشقانیان از جمله شاعرانی بودند که تازه‌ترین سروده‌هایشان را در این محفل قرائت کردند.

همچنین حاضران توسط مجری کارشناس برنامه و دیگر شاعران شرکت کننده در محفل مهر و ماه، در جریان رویدادهای پیش رو در حوزه ادبیات قرار گرفتند.

پایان بخش این محفل شعر، تجلیل از سید محمد جواد شرافت برای سال‌ها مدیریت محفل شعر مهر و ماه و همراهی با حوزه هنری استان قم بود. سید علی نقیب مسئول مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری قم با تبریک زادروز شرافت یادآور شد که حضور ایشان باعث پیشرفت روزافزون شعر قم بوده و هست و به گردن شعر قم حق بزرگی دارد.

همچنین پیام شاعران و دوستان سید محمد جواد شرافت در قالب فایل صوتی پخش و در ادامه سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری قم با اهدای تابلو پرتره‌ای از این شاعر شناخته شده تجلیل کرد.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.