جشن دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم برگزار شد

شهر بیست/ نخستین مراسم جشن دانش آموختگان ممتاز دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جشن دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم برگزار شد
شناسه : 6288 | انتشار : ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم، نخستین مراسم جشن دانش آموختگان ممتاز دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم با حضور دکتر پیش بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور برگزار شد.

احمدرضا پیش‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در این مراسم ضمن تشریح فعالیت‌های این دانشگاه در حوزه مهارت آموزش و توانمند سازی دانش آموختگان بیان کرد: نزدیک به دو میلیون فارغ التحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی وجود دارد که در آینده نزدیک شاهد راه اندازی سامانه رصد اشتغال دانش آموختگان دانشگاه و همچنین تشکیل باشگاه دانش آموختگان با هدف هدایت شغلی و کمک به توسعه کارآفرینی فارغ التحصیلان خواهیم بود.

وی در ادامه اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به دنبال ایجاد مسیرهای ارتباطی دانشجویان پس از فارغ التحصیلی با دانشگاه است و راه اندازی مراکز نوآوری دانشگاه علمی کاربردی و پشتیبانی از ایده‌ها و نوآوری دانشجویان و دانش آموختگان خود و همچنین راه اندازی کلینیک‌های مشاوره شغلی، با برخورداری از مشاوران مجرب و ارائه تسهیلات حمایتی برای تجاری‌سازی ایده‌های دانش آموختگان از مهمترین این اقدامات است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن اشاره به شروع فعالیت کلینیک مشاوره شغلی و کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم از سال گذشته بیان کرد: دانش آموختگان می توانند با بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها از این خدمات به صورت رایگان بهره‌مند شود. در سالیان گذشته دانشگاه جامع علمی کاربردی جشن فارغ التحصیلی به صورت سراسری و منسجم نداشته است که از سال گذشته برنامه ریزی برای برگزاری مراسم ویژه ای در یک بازه زمانی مشخص صورت پذیرفته است.

از بخش‌های جالب توجه این برنامه، تجلیل از خانواده دانشجوی شهید مدافع حرم علی اکبر عربی و اهداء لوح دانش آموختگی به همسر شهید و همچنین برگزاری جشن تولد فرزندان این شهید گرانقدر بود.

این مراسم ویژه دانش آموختگان ممتاز مراکز علمی کاربردی استان قم ورودی مهر و بهمن سال ۱۳۹۴ بود که با حضور ۱۵۰ نفر از فارغ التحصیلان نمونه مراکز علمی کاربردی استان قم در سالن همایش این دانشگاه برگز

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.