پردازش کامل ۷۰۰ تن زباله در قم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از جداسازی و پردازش ۷۰۰ تن زباله روزانه شهر قم خبر داد و گفت: دفن مستقیم زباله در قم به صفر رسیده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پردازش کامل ۷۰۰ تن زباله در قم
شناسه : 62781 | انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمحسن میرهادی در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از ۷ پروژه زیست‌محیطی شهرداری قم، اظهار کرد: شاهد بهره‌برداری از خط دو پردازش پسماند شهر قم هستیم و این اتفاق برای نخستین بار در سطح کشور در بحث زباله رخ‌داده است و با افتتاح این خط میزان دفن پسماند در قم به صفر خواهد رسید.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در قم دیگر دفن مستقیم زباله نخواهیم داشت، عنوان کرد: در سطح شهر قم حدود ۷۰۰ تن زباله توسط ۱۶۰ دستگاه سرویس ماشین‌آلات مکانیزه حمل پسماند جمع‌آوری و به سایت دفع انتقال داده می‌شود.

وی ادامه داد: در مجتمع فرآوری پسماند با توجه به خط شماره یک که حدود ۳۵۰ تن در روز بحث تفکیک را داشتند، با افتتاح خط دو نزدیک به ۷۰۰ تن زباله پردازش خواهد شد.

میرهادی با اشاره به اینکه استفاده از ریجکتی در برنامه‌های آینده شهرداری قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این طرح نیز ما می‌توانیم بحث فرآوری نایلون‌هایی که جداسازی می‌شود را دنبال کرده و آن‌ها را به گرانول تبدیل کنیم.

نوشته های مشابه
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.