اجرای تمهیدات ویژه جهت افزایش امنیت خانواده‌ها در بوستان غدیر

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از اجرای تمهیدات ویژه جهت افزایش امنیت خانواده‌ها در بوستان غدیر توسط شهرداری منطقه خبر داد و گفت: نصب دوربین‌های پلاک خوان در ورودی و خروجی بوستان، تعبیه کانکس جهت استقرار نیروی انتظامی، ایجاد روشنایی در بوستان و اصلاح شبکه روشنایی و نصب تابلوهای راهنمایی و ترافیکی انجام شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای تمهیدات ویژه جهت افزایش امنیت خانواده‌ها در بوستان غدیر
شناسه : 62778 | انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به اهمیت مباحث امنیتی در مکان‌های عمومی اظهار داشت: با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی، شهرداری منطقه هشت اقدام به اجرای تمهیدات ویژه جهت افزایش امنیت در بوستان غدیر کرده است تا شهروندان با آسودگی خاطر بیشتری بتوانند از این مکان تفریحی استفاده کنند.

وی در ادامه برخی اقدامات در این زمینه را موردتوجه قرار داد و افزود: نصب دوربین‌های پلاک خوان در ورودی و خروجی بوستان، تعبیه کانکس جهت استقرار نیروی انتظامی، ایجاد روشنایی در بوستان و اصلاح شبکه روشنایی و نصب تابلوهای راهنمایی و ترافیکی در مسیرهای اصلی ازجمله اقداماتی است که شهرداری منطقه هشت در این زمینه انجام داده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: بوستان غدیر ازجمله مکان‌های تفریحی بزرگ شهر قم است که بار زیادی از زمان تفریحات شهروندان را به خود اختصاص داده است که در این زمینه ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای شهروندان از اولویت بالایی برخوردار است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.