برگزاری چهار کارگاه هنری در حاشیه جشنواره گرافیک رضوی

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی از برگزاری چهار کارگاه «پوستر»، «تصویرسازی»، «کارتون» و «پرچم و کتیبه» با حضور هنرمندان سراسر کشور در شهرهای قم، تهران، کرمانشاه و مشهد خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری چهار کارگاه هنری در حاشیه جشنواره گرافیک رضوی
شناسه : 62732 | انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید مهدی حسینی در نشست خبری هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی که در کانون هنر شیعی قم برگزار شد، از برگزاری جشنواره ملی گرافیک رضوی در قم خبر داد و اظهار داشت: با توجه به حضور اساتیدی مانند استاد نجابتی و استاد شجاعی در شهر قم، این جشنواره به محوریت کانون هنر شیعی برگزار می‌شود. 

وی نحوه برگزاری جشنواره ملی گرافیک رضوی را مورد توجه قرار داد و افزود: امسال جشنواره ملی گرافیک رضوی در چهار بخش پوستر و تصویرسازی، کارتون، پرچم و کتیبه برگزار می‌شود و برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های هنری، برگزاری چهار کارگاه نیز برنامه ریزی شده است.

رئیس حوزه هنری استان قم تصریح کرد: یکی از تفاوت‌های امسال جشنواره، نگاه ملی به آن است که بر اساس این نگاه چهار کارگاه در چهار نقطه کشور برگزار شده و این چهار شهر بر اساس ظرفیت‌های هنری این شهرها انتخاب شده است.

وی از حضور هنرمندان سراسر کشور در کارگاه‌ها خبر داد و بیان کرد: کارگاه پوستر در تاریخ ۳، ۴ و ۵ اسفند ماه در قم، کارگاه تصویرسازی در تاریخ ۱۰، ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه در تهران، کارگاه پرچم و کتیبه در تاریخ ۵، ۶، ۷ و ۸ اسفند ماه در مشهد و کارگاه کارتون در تاریخ ۷ و ۸ اردیبهشت در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

حسینی، فرصت ارسال آثار را ۱۲ اردیبهشت اعلام و تاکید کرد: در فراخوان آخرین زمان ارسال آثار ۱۲ اردیبهشت اعلام شده و تا ۱ خرداد از آثار رونمایی می‌شود و اختتامیه تخصصی جشنواره نیز در شهر قم برگزار خواهد شد.

وی در پایان آدرس دبیرخانه جشنواره را اعلام کرد و گفت: دبیرخانه جشنواره در کانون هنر شیعی در بلوار غدیر کوچه ۱۰ دایر بوده و هنرمندان در صورت لزوم می‌توانند با شماره‌های ۰۲۵۳۲۶۰۳۳۸۸ و ۰۹۰۳۲۶۰۳۲۸۸ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.