خط سوم پردازش پسماند در قم احداث می‌شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با بیان اینکه خط سوم پردازش پسماند در دستور کار قرار دارد، گفت: این پروژه نیز از ارزشمندی بسیاری برخوردار است و قم می‌تواند به‌عنوان نخستین استان به این دستاورد برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خط سوم پردازش پسماند در قم احداث می‌شود
شناسه : 62667 | انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی ثابت امروز سه‌شنبه ۴ بهمن‌‎ماه در آیین افتتاحیه و بهره‌برداری از ۷ پروژه زیست‌محیطی مدیریت پسماند شهرداری با اعتباری بالغ‌بر هزار میلیارد ریال در ادامه مرحله جدید اجرای طرح «قم در مسیر تحول» که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: سیاست‌های خوب و ارزشمندی در شورای شهر قم تدوین و به شهرداری ابلاغ‌شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم در مسیر خوبی در راستای ساخت و آبادانی شهر قرار دارد، مطرح کرد: در اتفاقات مختلف، مجموعه شهرداری قم به‌صورت شبانه‌روزی پای‌کار بوده است تا شهری پاک و تمیزی داشته باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با بیان اینکه امروز پروژه‌های ارزشمندی به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: راه‌اندازی خط دوم پردازش پسماند موجب می‌شود دفن پسماند به صفر برسد و به‌عنوان سرمایه از زباله‌هایی که طلای کثیف است، استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه خط سوم این کارخانه نیز در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: این پروژه نیز از ارزشمندی بسیاری برخوردار است و قم می‌تواند به‌عنوان نخستین استان به این دستاورد برسد.

سبحانی ثابت با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان نیز استفاده شود، تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از این ظرفیت‌ها بتوانیم اتفاقات خوبی را نیز در آینده رقم بزنیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.