سارقان آپارتمان‌های قم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای ۵ نفره باند سرقت از منازل آپارتمانی و کشف ۴۱ فقره سرقت در عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی «شرق تهران» خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سارقان آپارتمان‌های قم دستگیر شدند
شناسه : 62646 | انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از منازل آپارتمانی سطح شهر قم با شیوه و شگرد تخریب توپی درب‌های ضد سرقت، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران طی یک سری تحقیقات فنی و پلیسی و نیز همکاری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق تهران، خودرو حامل سارقان را شناسایی و پس از توقیف در بازرسی از خودروی موصوف مقادیری طلاجات و جفت پلاک جعلی مورد استفاده را کشف و ۴ سرنشین به همراه خریدار اموال سرقتی دستگیر و با صدور قرار از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: با اعتراف سارقان به ۴۱ فقره سرقت از منازل آپارتمانی به شیوه اعلامی در یک سال گذشته از سطح شهر قم، تحقیقات همچنان پیرامون کشف سایر سرقت‌های احتمالی و دستگیری سایر اعضای باند با هویت‌های معلوم ادامه دارد.

سردار میر فیضی در پایان ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت موارد امنیتی و تجهیز منازل خود به سیستم‌های بازدارنده، خاطرنشان کرد: در صورت مواجهه با هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.