رئیس جدید هیئت تنیس قم معرفی شد

«رضا هاشمی ماد» با برگزاری مجمع انتخاباتی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت تنیس استان قم انتخاب شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رئیس جدید هیئت تنیس قم معرفی شد
شناسه : 62637 | انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، مجمع انتخاباتی رئیس هیئت تنیس قم پیش از ظهر دوشنبه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد و در پایان آن رضا هاشمی ماد به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

این مجمع با حضور داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس و ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان قم به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس مجمع برگزار شد.

در این مجمع که دو غایب داشت ۱۷ رأی به صندوق آرا انداخته شد که هاشمی ماد ۱۲ رأی کسب کرد و پنج رأی شامل آرای سفید بود.

در این مجمع هم‌چنین اعضای هیئت رئیسه هیئت تنیس قم با رأی اعضا انتخاب شدند.

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس طی سخنانی با تأکید بر اینکه قم باید حداقل در جام حذفی کشور دارای تیم باشد، گفت: در حالی که حتی استان سیستان و بلوچستان هم در این مسابقات تیم داشت و در فدراسیون تنیس این آمادگی را داریم تا به برخی استان‌هایی که ضعف دارند کمک کنیم تا در مسابقات حضور یابند.

رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به انتخاب رئیس جدید هیئت تنیس استان قم گفت: همه اعضای مجمع باید از رئیس هیئت حمایت کنند و اگر ضعفی دیده شد در مجمع سالیانه باید رئیس و هیئت رئیسه اش به مجمع سالیانه پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: قم زمانی وضعیت خوبی در تنیس داشت اما اکنون تنیس این استان ضعیف شده است و باید تلاش کرد تنیس استان قم به روال عادی خودش بازگردد.

عزیزی تاکید کرد: قم اکنون امیرحسین بادی را به عنوان ملی پوش در خدمت تنیس کشور دارد و باید کاری کرد که چند امیرحسین بادی از قم به تیم ملی خدمت کنند.

رئیس فدراسیون تنیس افزود: کار واجبی که باید حتماً داشته باشیم تقدیر از صاحبان باشگاه‌های خصوصی در قم است که از همه آن‌ها تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: تعداد زمین‌هایی که در قم احداث شده کم نیست و کرونا باعث افول تنیس قم شد و این استان باید به وضعیت عادی و مطلوب خود در تنیس بازگردد.

عزیزی با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس فیوچرز تهران گفت: اسپانسری که جذب کرده ایم فردا رونمایی می‌شود گرچه شرایط سخت است و تمام تلاش خود را کردیم که فیوچرز به تهران برگردد و این کار با توجه به تبلیغات منفی که کرده بودند کار دشواری بود.

رئیس فدراسیون تنیس افزود: برای برگزاری مسابقات فیوچرز در تهران از فدراسیون جهانی درخواست گرید دو کرده بودیم ولی در نهایت گرید سه را دریافت کردیم.

وی ابراز داشت: فدراسیون هر دوره آموزشی داوری و مربیگری که استان قم بخواهد برگزاری می‌کند را همراهی می‌کند تا تعداد مربیان و داوران افزوده شده و تعداد ملی پوشان قم زیاد شود.

رئیس فدراسیون تنیس تأکید کرد: قم ظرفیت خوبی برای برگزاری مسابقات بین المللی دارد و پیشنهاد داد یک دوره مسابقات بین المللی در رده سنی نوجوانان بهار سال آینده در قم برگزار شود.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان قم اظهار کرد: حمایت‌های سرمایه گذاران بخش خصوصی از ورزش تنیس در قم بسیار خوب است و هیئت تنیس قم باید الگویی برای سایر هیئت‌های ورزشی استان قم نسبت به جذب حامیان مالی باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: سابقه خوبی در تنیس قم مشاهده می‌کنیم و همین امر باعث شده است که سرمایه گذاران بخش خصوصی به سمت حمایت از تنیس قم جلب شوند.

وی بیان کرد: حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی از ورزش تنیس نمونه بسیار خوبی برای ورود دادن حامیان مالی به سمت ورزش قم در کلیه رشته‌های ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم نیز حمایت خوبی از ورزش تنیس قم با احداث زمین در بوستان علوی داشته است گفت: باید زمینه را برای حضور دختران و پسران علاقه‌مند به تنیس در استان مهیا کرد تا خودشان را نشان دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم در پایان گفت: بانوان چشم امید به فعالیت رئیس جدید هیئت دارند و باید قهرمانان و سرمایه گذاران در مراسم خاصی تجلیل شوند.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.