معاون تبلیغ مجمع عالی تفسیر قرآن کریم:

۶۲ استاد تفسیر قرآن برای تبلیغ در ماه رمضان اعزام می‌شوند

شهر بیست/ معاون مجمع عالی تفسیر قرآن کریم گفت: 62 نفر استاد تفسیر قرآن در ایام ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف کشور اعزام خواهند شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۶۲ استاد تفسیر قرآن برای تبلیغ در ماه رمضان اعزام می‌شوند
شناسه : 6254 | انتشار : ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دارالقرآن علامه طباطبایی(ره)، حجت الاسلام حسین بنیادی در مراسم اعزام مفسران قرآن کریم و رونمایی از تفسیر کوثر که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار کرد: سال های نخست تعداد اعزام ها به مراکز استان ها و شهرستان ها ۳۰ نفر بود اما هم اکنون تقاضا زیاد است و در سال جاری ۶۲ نفر بر اساس سهمیه اعزام خواهند شد و برخی مراکز کلان شهرها و بخصوص شهرهایی که بقاع متبرکه و فعال دارند تا پنج استاد اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اعزام اساتید به خارج از کشور نیز گفت:‌ با تمام تلاش هایی که داشتیم به دلیل مسائل اقتصادی کشور تنها پنج نفر از اساتید حوزه به قزاقستان، اتیوپی، عراق، سوریه و لبنان اعزام خواهند شد.

وی در مورد اعزام حمایتی ۱۰۰ نفر از اساتید نیز گفت: اساتیدی که در دفتر تبلیغات پرونده تبلیغی دارند هر محلی که قصد دارند مشرف شوند نامشان را بدهند که با هماهنگی ما اقدامات صورت گیرد.

معاون تبلیغ مجمع عالی تفسیر قرآن کریم بیان کرد: در سال جاری ۶۰ برنامه تلویزیونی تفسیری با موضوعات مختلف انجام شده است.

حجت الاسلام بنیادی همچنین افزود: همه اعزام ها برعهده مجمع عالی تفسیر قرآن کریم نیست و بخشی از آن مربوط به سازمان ها و نهادهایی است که با ما تعهد دارند؛ به عنوان مثال در ماه رمضان کمیسیونی در مجمع عالی تفسیر قرآن و کمیسیونی در سازمان اوقاف وامور خیریه است و باید طبق توافق بین۶۰ تا ۷۰ نفر اعزام انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: اساتیدی که تمایل به اعزام دارند باید دو بحث تفسیری را به عنوان یک مقاله کامل، تحویل مجمع عالی تفسیر قرآن دهند و کسانی که امسال اعزام می شوند باید دو برنامه از اقداماتی را که دارند برای چاپ به ما ارائه دهند تا همه بهره مند شوند و در مجموعه ره توشه از آن استفاده شود.

حجت الاسلام بنیادی عنوان کرد:‌ قرار بر این است که «ره توشه قرآنی ماه رمضان» چاپ شود لذا اساتید در موضوعات روز جامعه اسلامی آیاتی را که بیان می کنند به ما ارائه دهند تا در فصل نامه یا سال نامه ره توشه به چاپ برسد.

نوشته های مشابه
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
میزبانی ۷ بوستان از مسافران نوروزی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.