ضرورت تبیین ماهیت جریان‌های فاسد هنری

رئیس انجمن عکاسان قم با اشاره به پیشینه ضد اخلاقی نشریه «شارلی ابدو»، گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی بهترین اقدام برای محکومیت این جریان‌های زرد و فاسد هنری است و زمانی که سطح آگاهی جامعه بالا رود بهتر می‌توانیم چنین اقداماتی را محکوم کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت تبیین ماهیت جریان‌های فاسد هنری
شناسه : 62352 | انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴   پرینت

 به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، ابراهیم سلیمانی در حاشیه نخستین نشست از سلسله نشست‌های جریان‌شناسی سیاسی هنری با عنوان «شارلی ابدو از تاسیس تاکنون» که در سالن زائر مجتمع آموزشی هدایت برگزار شد، ایران را در عرصه کاریکاتور صاحب سبک و جایگاه رفیع دانست و اظهار داشت: امروز ایران در حوزه کاریکاتور به یک مرجع جهانی تبدیل شده و در تمام رویدادهای این حوزه، داوران و نمایندگانی از ایران حضور دارد.

وی، برگزاری نشست‌های تخصصی را بهترین اقدام برای محکومیت هتک حرمت نشریه «شارلی ابدو» دانست و افزود: همان‌طور که رهبری فرمودند برگزاری این نشست‌ها جهاد تبیین بوده و علاوه بر روشن کردن موقعیت ایران نقش دشمن را نیز به خوبی آشکار و نقش برآب می‌‌سازد.

رئیس انجمن عکاسان قم تصریح کرد: زمانی که سطح آگاهی جامعه بالا رود بهتر می‌توانیم چنین اقداماتی را محکوم کنیم. در واقع روشنگری حلقه مفقوده بین روشن‌فکران و جامعه ماست و متأسفانه چنین جلساتی بسیار کم اتفاق می‌افتد.

سلیمانی به برخی ریزش‌ها در جامعه هنری طی ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: اگر روشنگری به درستی انجام می‌شد شاید امروز همه آن افراد نیز در جبهه انقلاب باقی می‌ماندند و آفت کمتری به جامعه هنری وارد می‌شد،‌ لازم است اینجا از اقدام حوزه هنری و کانون هنر شیعی برای پیش قدم شدن در برگزاری چنین نشستی تشکر کرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.