سلسه نشست‌های جریان‌شناسی سیاسی هنری در قم برگزار می‌شود

مدیر مسئول کانون هنر شیعی از تدارک برگزاری سلسله نشست‌های جریان‌شناسی سیاسی هنری در قم خبر داد و گفت: ماهیت این جریان‌های فاسد سیاسی باید به درستی برای هنرمندان جوان تبیین شود زیرا جامعه جوان هنری ما نسبت به این موضوعات آگاهی لازم را ندارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سلسه نشست‌های جریان‌شناسی سیاسی هنری در قم برگزار می‌شود
شناسه : 62347 | انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، مسعود نجابتی در حاشیه نخستین نشست از سلسله نشست‌های جریان‌شناسی سیاسی هنری با عنوان «شارلی ابدو از تأسیس تاکنون» که در سالن زائر مجتمع آموزشی هدایت برگزار شد، به اهمیت تبیین جریان‌های سیاسی در شرایط کنونی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز جامعه بیش از هر چیزی نیاز به آگاهی و شناخت مسائل روز با عینک تحلیل و بررسی دارد.

وی برگزاری نشست «شارلی ابدو از تاسیس تاکنون» را نخستین برنامه از سلسه نشست‌های جریان‌شناسی سیاسی هنری اعلام کرد و افزود: در تلاش هستیم برای جریان‌های مختلف سیاسی و هنری سلسله نشست‌هایی را برای آگاهی بیشتر برگزار کنیم و امروز گام نخست این هدف بزرگ اجرایی شد.

مدیر کانون هنر شیعی تصریح کرد: باید برای اهل هنر و نخبگان، جریان‌های سیاسی به درستی تببین شود، امروز این جریانی که به واسطه نشریه شارلی ابدو بر سر زبان‌ها افتاده باید به درستی جریان‌شناسی شود زیرا بسیاری از افراد از پیشینه این نشریه و چند و چون این جریان آگاهی ندارند.

وی ادامه داد: لازم داشتیم عیار این نشریه و جریان‌های سیاسی پشت پرده نشریه شارلی ابدو را برای جوانان و هنرمندان روشن کنیم که استاد شجاعی طباطبایی رئیس مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری این روشنگری را انجام داد و مشخص شد جامعه جوان هنری ما نسبت به این موضوع آگاه نبود.

استاد نجابتی در پایان تاکید کرد: در تلاش هستیم قدم‌های بعدی را نیز با کمک حوزه هنری در قم برداریم و اساتید مختلفی برای برنامه‌های آینده دعوت خواهند شد و به صورت کامل موضوعات و نحو برگزاری آن به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.