بلوار جمهوری در آینده به بزرگراه امام علی(ع) متصل می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به بهره‌برداری از تونل بلوار جمهوری اسلامی (شهدای امنیت)، گفت: این پروژه در فاز بعدی بلوار جمهوری اسلامی را به بزرگراه امام علی(ع) متصل خواهد کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بلوار جمهوری در آینده به بزرگراه امام علی(ع) متصل می‌شود
شناسه : 62138 | انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده عصر چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه در مراسم آغاز مرحله جدید طرح بزرگ «قم در مسیر تحول» به‌منظور افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۱۸ پروژه شهری به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در مرکز همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به بهره‌برداری از تونل بلوار جمهوری اسلامی (شهدای امنیت) اظهار کرد: شروع عملیات و کلنگ‌زنی این پروژه ۳ سال پیش آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه کل مسیر این پروژه هزار و ۲۰۰ متر است، مطرح کرد: این پروژه در بافت فرسوده و بافت منطقه کم برخوردار انجام‌شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه اجرای این‌گونه پروژه‌ها به دلیل تملک‌ها مشکلاتی را به همراه دارد، عنوان کرد: بیش از ۲۸۰۰ تن میل‌گرد مصرفی این پروژه بوده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۹۶ پلاک برای این پروژه تملک شد، خاطرنشان کرد: در پروژه‌های این‌چنینی کسب رضایت مردم و شهروندان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

حلوایی‌زاده با بیان اینکه فاز بعدی این پروژه در سال‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: این پروژه در فاز بعدی بلوار جمهوری اسلامی را به بزرگراه امام علی(ع) متصل خواهد کرد.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.