اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری قم تصویب شد

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری قم از تصویب اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری در شورای شهر خبر داد و گفت: بودجه از چهار هزار و ۲۵۳ میلیارد تومان به ۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت که شامل دو هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان درآمدهای عمومی، یک هزار و ۸۴۴ میلیارد تومان واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و ۹۳۰ میلیارد تومان واگذاری دارایی‌های مالی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری قم تصویب شد
شناسه : 61685 | انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی طاهری با بیان این خبر اظهار داشت: بودجه مصوب شهرداری قم در سال ۱۴۰۱ که شامل درآمدهای عمومی، منابع حاصل از واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی‌های مالی است، چهار هزار و ۲۵۳ میلیارد تومان مصوب شده بود.

وی افزود: در این بودجه هزار و ۸۷۱ میلیارد تومان منابع عمومی، هزار و ۳۸۲ میلیارد تومان بودجه واگذاری دارایی سرمایه‌ای و هزار میلیارد تومان تسهیلات پیش‌بینی شده بود.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری قم با اشاره به اینکه شهرداری در اصلاحیه بودجه عدد ۵ هزار و ۵۰ میلیارد تومان پیشنهاد داده بود ابزار کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده در شورای شهر این عدد به ۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت و مصوب شد که شامل دو هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان درآمدهای عمومی، یک هزار و ۸۴۴ میلیارد تومان واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و ۹۳۰ میلیارد تومان واگذاری دارایی‌های مالی است.

وی اظهار کرد: از نظر مصارف، اصلاحیه بودجه شهرداری ۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان مصوب شد که هزار و ۴۵۸ میلیارد تومان بودجه جاری با ۲۵% افزایش نسبت به بودجه مصوب و سه هزار و ۷۹۲ میلیارد تومان بودجه عمرانی با ۲۳ % افزایش نسبت به بودجه مصوب همراه بوده است.

به گفته طاهری، ردیف‌هایی مانند رفت و روب و جمع آوری پسماند با ۴۳ درصد افزایش و نگهداری فضای سبز با ۳۸ درصد افزایش بیشترین افزایش را در بودجه جاری داشته‌اند.

وی ادامه داد: در بودجه مصوب شهرداری، مبلغ افزایش حقوق کارگران ۱۰ درصد پیش‌بینی شده بود اما دولت مصوبه افزایش ۵۷ درصدی را به دستگاه‌ها ابلاغ کرد که این افزایش هزینه نیروی انسانی موجب افزایش هزینه‌های جاری شهرداری قم شده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.