فرصت ارسال آثار به جشنواره شعر «زلال قریحه» تمدید شد

دبیرخانه جشنواره ملی شعر «زلال قریحه» از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۱۰ دی‌ماه و اضافه‌شدن بخش ویژه شعر، نوحه و سرود اقوام ایرانی با گویش‌های محلی شهدای حادثه تروریستی شیراز خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فرصت ارسال آثار به جشنواره شعر «زلال قریحه» تمدید شد
شناسه : 61499 | انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قم، با تصمیم دبیرخانه جشنواره ملی شعر «زلال قریحه»، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۰ دی ماه تمدید شد.

جشنواره ملی شعر «زلال قریحه» با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قم، سازمان فرهنگی شهرداری قم، دبیرخانه شعر آیینی و کنگره شش هزار شهید استان قم با هدف تجلیل از مادران شهیدان استان قم و تقدیر از شاعران با انتشار فراخوانی از ۲۰ مهر ماه شروع به فعالیت کرده است.

شاعران و نوحه‌سرایان علاقه‌مند به شرکت در این کنگره می‌توانند آثار خود را در دو بخش شعر کلاسیک و نوحه و سرود با موضوع مادران شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان امنیت و مدافعان سلامت و بخش ویژه گرامیداشت‌ مقام مادر شهیدان زین‌الدین به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

همچنین با اعلام دبیرخانه جشنواره و پس از تأکید مقام معظم رهبری در روز ۲۹ آذر ماه مبنی بر تبلیغ، ترسیم و رسانه‌ای شدن واقعیت‌های حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، بخش ویژه شعر، نوحه و سرود اقوام ایرانی با گویش‌های محلی شهدای حادثه تروریستی شیراز به جشنواره ملی شعر «زلال قریحه» اضافه شد.

مراسم اختتامیه این جشنواره در روز ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ همزمان با وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور شاعران برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر پنج اثر از آثار خود را در سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس samakpl.ir بارگذاری و یا از طریق پیام‌رسان‌ ایتا به شماره تلفن ۰۹۳۳۵۴۲۶۵۰۱ ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۵۸۷۶۰ دبیرخانه تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.