لزوم بازنگری در هزینه‌های خدمات شهری برای کاهش هزینه‌های نگهداری شهر

رئیس شورای شهر قم با تأکید بر بازنگری در ساختار خدمات شهری، گفت: روند افزایشی هزینه خدمات شهری زیاد بوده و بیشتر هزینه‌ها در بخش نیروی انسانی است که نیاز به بازنگری دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم بازنگری در هزینه‌های خدمات شهری برای کاهش هزینه‌های نگهداری شهر
شناسه : 61333 | انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین اسلامی در شصت‌وهفتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم با اشاره به روز ۲۶ آذرماه روز ملی حمل‌ونقل، اظهار داشت: معضل آلودگی هوا به‌عنوان یکی از معضلات کلان‌شهرها ارتباط مستقیمی با کیفیت و کمیت حمل‌ونقل عمومی دارد.

وی با ابراز امیدواری از تغییر رفتارها و فرهنگ ترافیک در شهر افزود: برای افزایش استفاده مردم از حمل‌ونقل عمومی و کاهش تردد خودروهای شخصی، باید افزایش کیفیت و کمیت حمل‌ونقل عمومی در کنار کار فرهنگی در دستور کار معاونت حمل‌ونقل شهرداری و کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قرار گرفته و به آن توجه شود و از رانندگان نمونه ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر تشکر و قدردانی می‌کنیم.

رئیس شورای شهر قم در ادامه به لایحه ۳۰ درصد کاهش بهای خدمات بازدید سازمان آتش‌نشانی از بیمارستان امام رضا(ع) متعلق به سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: این بیمارستان به قشر خاصی خدمات‌رسانی می‌کند و در دوران کرونا نیز بسیار فعال و در خدمت مردم بوده و شایسته این تخفیف است.

وی تأکید کرد: تبعیض ناروا اشکال دارد اما این تبعیض اشکال نداشته و این بیمارستان از سایر بیمارستان‌ها متفاوت است و نیاز به این مساعدت دارد.

اسلامی در پایان به افزایش هزینه خدمات شهری مانند رفت‌وروب اشاره کرد و گفت: روند افزایشی هزینه خدمات شهری زیاد بوده و بیشتر هزینه‌ها در بخش نیروی انسانی است، اما سؤال اصلی این است که با این روش می‌توانیم ادامه بدهیم یا خیر، به نظر می‌رسد نیاز به بازنگری دارد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.