جزئیات حق انشعاب آب و فاضلاب در مناطق مختلف قم اعلام شد

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم با بیان اینکه حق انشعاب آب و فاضلاب در هر منطقه مجزا بررسی و مبالغ آن تعیین شد، گفت: مبالغی که در این جدول مشخص‌شده برای سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بوده و برای سال‌های بعد دوباره مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات حق انشعاب آب و فاضلاب در مناطق مختلف قم اعلام شد
شناسه : 61139 | انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین صابری در شصت‌وششمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم با اشاره به لایحه پیشنهاد تبصره سه شرکت آب و فاضلاب مربوط به آب‌بهاء، فاضلاب ‌بهاء و حق انشعاب در سال ۱۴۰۱اظهار داشت: اعداد و ارقام آب‌بهاء و فاضلاب بهاء مربوط به تبصره سه در کمیسیون برنامه‌وبودجه تغییراتی داده‌شده است.

وی جدول تغییرات را مورد بررسی قرار داد و افزود: مبالغی که در این جدول مشخص‌شده برای سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بوده و برای سال‌های بعد دوباره مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت، همچنین حق انشعاب آب و فاضلاب نیز در هر منطقه مجزا بررسی و مبالغ آن تعیین شد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم تصریح کرد: حق تبصره سه آب‌بهاء و فاضلاب بهاء برای سال ۱۴۰۱ عددی برابر ۳ ریال و برای سال ۱۴۰۲ نیز ۳ و نیم ریال تعیین‌شده است، همچنین حق انشعاب آب برای سال ۱۴۰۱ در مناطق ۲ و ۶ عددی بالغ‌بر ۱۵ میلیون ریال مشخص‌شده است.

وی ادامه داد: حق انشعاب آب برای سال ۱۴۰۱ در مناطق ۱،۳،۵ و ۷ نیز ۲۰ میلیون ریال و برای مناطق ۴ و ۸ عدد ۳۰ میلیون ریال مشخص شد؛ همچنین برای سال ۱۴۰۲ نیز برای مناطق ۲و ۶ عدد ۲۰ میلیون ریال، مناطق ۱،۳،۵ و ۷ عدد ۲۵ میلیون ریال و برای مناطق ۴ و ۸ عدد ۳۵ میلیون ریال تعیین شد.

صابری، حق انشعاب فاضلاب مناطق را نیز در سال ۱۴۰۱ به ترتیب در مناطق ۲ و ۶ عدد ۲۵ میلیون ریال، مناطق ۱،۳،۵ و ۷ عدد ۳۰ میلیون ریال و مناطق ۴ و ۸ عدد ۴۰ میلیون اعلام کرد و گفت: برای سال ۱۴۰۲ نیز در مناطق ۲ و ۶ عدد ۳۰ میلیون ریال، مناطق ۱،۳،۵ و ۷ نیز ۳۵ میلیون ریال و مناطق ۴ و ۸ عدد ۴۵ میلیون ریال تعیین شد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم در ادامه جلسه به لایحه اخذ مجوز تفریق بودجه سال ۱۴۰۰ سازمان‌های شهرداری اشاره و بیان کرد: تفریق بودجه با حضور مدیرعامل‌های سازمان‌ها مورد بررسی قرار گرفت و بودجه ۹ سازمان تعیین تکلیف شد.

وی همچنین از بررسی تفریغ بودجه شورای اسلامی شهر نیز خبر داد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.