فرمانده انتظامی قم خبر داد

کشف ۳۳ کیلوگرم تریاک از کامیون حامل بار پیاز/ ۹ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد افیونی شیشه در قم کشف شد

شهر بیست/ فرمانده انتظامی قم از کشف 33 کیلوگرم تریاک در کامیون حامل بار پیاز و 9کیلو و 400 گرم مواد افیونی شیشه در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف ۳۳ کیلوگرم تریاک از کامیون حامل بار پیاز/ ۹ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد افیونی شیشه در قم کشف شد
شناسه : 6111 | انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس قم، سردار عبدالرضا آقاخانی، اظهار کرد: در پی تمرکز اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد فردی قصد دارد مقدار قابل توجهی تریاک را با یک دستگاه خودرو کامیون از کرمان به قم منتقل کند،بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان ،تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز که سرانجام شناسایی، توقیف و متهم نیز دستگیر شد.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: طی بازرسی از کامیون حامل بار پیاز، ۳۳ کیلو و ۴۵۰گرم مواد افیونی از نوع تریاک در قالب ۱۹ بسته کشف و متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

وی همچنین از کشف ۹ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد افیونی شیشه در قم خبر داد و افزود: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و استان سیستان و بلوچستان بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یک قاچاقچی قصد دارد با یک دستگاه خودرو سمند مقدار قابل توجهی مواد افیونی شیشه را از زاهدان با عبور از حوزه استحفاظی استان قم به تهران منتقل کند که با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه ضمن هماهنگی های قضائی، ۳ اکیپ اطلاعاتی عملیاتی از عوامل این پلیس در محورهای ورودی به استان قم مستقر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با تداوم اقدامات پلیس، خودرو سمند در عوارضی قم‌کاشان توسط مأموران شناسایی، متوقف و راننده و سرنشین دستگیر شدند.

سردار آقاخانی تصریح کرد: در بازرسی از سمند ۹ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد افیونی شیشه در قالب ۶ بسته پلاستیکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.