مدیریت صحیح پسماند نیازمند آموزش‌های هدفمند است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: درصورتی‌که طراحی آموزش در خصوص مدیریت پسماند به‌صورت صحیح و مناسب انجام شود، بهترین شیوه آموزش انتخاب و اجرا خواهد شد و در یادگیری اثربخش خواهد بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیریت صحیح پسماند نیازمند آموزش‌های هدفمند است
شناسه : 60854 | انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اجرای طرح جامع آموزش مدیریت پسماند در قم، اظهار داشت: طراحی آموزشی در فرایند آموزش مدیریت پسماند از آن‌ جهت دارای اهمیت بوده که در استفاده بهینه از زمان و کاهش هزینه‌های آموزش نقش مؤثری دارد.

وی ادامه داد: درصورتی‌که طراحی آموزش در خصوص مدیریت پسماند به‌صورت صحیح و مناسب انجام شود، بهترین شیوه آموزش انتخاب و اجرا خواهد شد و در یادگیری اثربخش خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تأکید بر فراهم آوردن امکانات یادگیری در مخاطبین آموزش مدیریت پسماند گفت: لازم است تا طراحی آموزشی درست، صورت پذیرفته و فعالیت‌های یادگیری مؤثر و مناسب گروه‌های مخاطب تعیین شود.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط به‌راحتی می‌توان با استفاده از تکنیک‌های ارزشیابی، فرایند را مورد ارزیابی قرار داد تا مشخص شود چه میزان از اهداف از پیش تعیین‌شده، تحقق پیداکرده است.

میرابراهیمی با اشاره به ویژگی‌های آموزش در مدیریت پسماند گفت: همه شهروندان به آموزش مدیریت پسماند نیاز دارند و در جایگاه خود باید آموزش‌دیده و آموزش بدهند؛ بنابراین کلیه شهروندان بدون استثناء و حتی مدیران، کارکنان، نیروهای خدماتی، نیروهای پیمانکاری، پیمانکاران، آموزشگران و … نیاز به مداخله آموزشی دارند و در این راستا هر نوع آموزش نیاز به برنامه‌ریزی و پیش‌نیاز برنامه‌ریزی شناخت گروه‌های هدف است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.