اتمام بهسازی بوستان نجمه

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از بهسازی بوستان نجمه با اعتباری بالغ‌بر ۱۱ میلیارد ریال خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اتمام بهسازی بوستان نجمه
شناسه : 60776 | انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در منطقه هفت به‌عنوان هسته مرکزی شهر اظهار داشت: در منطقه هفت به‌عنوان یکی از مناطق مهم شهر و تردد سالانه ۲۰ میلیون زائر، باید در حوزه فضای سبز و سیما و منظر شهری کارهای بزرگی انجام شود.

وی بهسازی بوستان نجمه به‌عنوان بوستان مهم منطقه را موردتوجه قرارداد و افزود: بهسازی این بوستان یکی از برنامه‌های مهم منطقه بوده و در چند سال گذشته طبق برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی در چند مرحله انجام‌شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم تصریح کرد: آخرین مرحله بهسازی بوستان از ۲۰ شهریور سال جاری با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۱ میلیارد ریال شروع‌شده و در این مرحله بیش از ۲۵۰ مترمکعب تخریب بتن انجام‌شده و به‌جای آن ۲۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی شده است.

وی از اجرای بیش از ۹۰ درصد پروژه خبر داد و بیان کرد: بهسازی بوستان در این مرحله رو به اتمام بوده و بیش از ۲۵۰ متر طول جدول قدیمی جمع‌آوری و به ازای آن ۴۹۰ متر طول جدول سنگی اجراشده است.

رمضانی ادامه داد: همچنین ۲۰۰ مترمربع موزاییک قدیمی و ۶۰۰ مترمربع سنگ‌فرش قدیمی جمع‌آوری‌شده و به‌جای آن ۱۶۰ مترمکعب قلوه ریزی و ۷۰۰ مترمربع موزاییک فرش شده است.

وی در پایان با تأکید دوباره بر اهمیت ارتقای سیما و منظر شهری در این منطقه خاطرنشان کرد: منطقه هفت باوجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) چشم‌وچراغ شهر بوده و باید در این بخش از شهر پروژه‌هایی عمرانی و توسعه فضای سبز با سرعت بیشتری اجرا شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.