اختصاص ۲۱ میلیارد تومان برای مناسب‌سازی در قم

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: در بودجه سال جاری شهرداری قم افزون بر ۲۱ میلیارد تومان برای مناسب‌سازی شهری برای معلولان در نظر گرفته‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اختصاص ۲۱ میلیارد تومان برای مناسب‌سازی در قم
شناسه : 60721 | انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر در نشست آسیب‌شناسی زیست افراد دارای معلولیت در شهر قم که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از راهبردهای اساسی شهرداری قم توجه ویژه به افراد با نیازهای خاص است و در برنامه قم ۱۴۱۴ پیش‌بینی‌های خوبی در این خصوص شده است.

وی یادآور شد: در سال جاری ۲۱۰ میلیارد ریال ردیف مستقیم برای مناسب‌سازی دیده‌شده و به‌صورت غیرمستقیم نیز در اجرای تمام پروژه‌ها الزامات مناسب‌سازی کاملاً رعایت می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم تصریح کرد: همچنین جلسات مناسب‌سازی در سطح مناطق هشت‌گانه شهری نیز به‌صورت مستمر و متناوب برگزار خواهد شد تا نیازهای این افراد در روند تصمیم سازی موردتوجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه گاهی با کج‌سلیقگی در برخی تصمیم‌گیری‌ها سبب شده تا امکان استفاده از مناسب‌سازی‌ها برای افراد دچار معلولیت با دشواری همراه شود، گفت: برخی از معابر و خیابان‌های قم به خاطر عدم هماهنگی و تصمیمات برای استفاده افراد سالم و بدون معلولیت نیز دچار مشکل و چالش است.

متین‌فر خاطرنشان کرد: مناطق ۳، ۵ و ۷ طی سال‌های اخیر به‌عنوان اولویت‌های شهرداری قم در دستور کار مناسب‌سازی قرار گرفته و بوستان‌های شاخص آن‌ها مناسب‌سازی شده است.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.