در سالروز ولادت منجی عالم بشریت؛

اجتماع بزرگ مهدی یاوران از ۱۰۰ کشور جهان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد

شهر بیست/ اجتماع عظیم مهدی یاوران با عنوان «قدمی برای ظهور» در قالب پیاده‌روی هیئات مذهبی قم از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجتماع بزرگ مهدی یاوران از ۱۰۰ کشور جهان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد
شناسه : 6056 | انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، اجتماع عظیم مهدی یاوران با عنوان «قدمی برای ظهور» در قالب پیاده‌روی هیئات مذهبی قم از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به مسجد مقدس جمکران عصر امروز با حضور طلاب جامعه المصطفی العالمیه و هزاران نفر از عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) از یکصد هیئت قم برگزار شد.

عاشقان و منتظران حضرت ولی‌عصر (عج) در طول مسیر هفت کیلومتری بلوار پیامبر اعظم (ص) با در دست داشتن شاخه‌های گل و پرچم‌های لبیک یا مهدی پای پیاده خود را مسجد مقدس جمکران وعده‌گاه منتظران قیام رساندند.

ذاکران و مداحان اهل‌بیت (ع) در طول مسیر به مداحی در وصف مولود نیمه شعبان پرداختند.

کاروان بزرگ منتظران امام زمان (عج) در خاتمه پیاده‌روی با اجتماع در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران دست در دست با قطب عالم امکان تجدید بیعت کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرزا محمدی در این اجتماع با اشاره به اینکه امروز تجدید بیعت با ولی‌نعمت و امام زمان (عج) در خانه‌اش مسجد مقدس جمکران می‌کنیم، گفت: امروز مانند بیعت با امیرالمؤمنین (ع) در غدیر خم تجمع کردیم و تجدید بیعت مهدوی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بهترین مکان و زمان برای توسل به امام زمان (عج) در نیمه ماه شعبان مسجد مقدس جمکران است؛ مسجدی که سال‌های سال از بدو تأسیس تا امروز محل تشرف مهدی یاوران و مهدی باوران و عاشقان حجت بن الحسن (عج) بوده است و بارها و بارها در این مسجد شریف با توسل خالصانه، عارفانه و عاشقانه توفیق زیارت حضرت را پیداکرده‌اند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه تجلی اسلام ناب در عصر حاضر در ایران اسلامی و با زعامت امام خامنه‌ای تجلی پیداکرده است، گفت: بدخواهان بدانند و ببینند در این شرایط و فتن آخرالزمان مؤمنین انقلابی ایران اسلامی در کنار مؤمنین کشور پاکستان، هندوستان و صد کشور دیگر که در قم مشغول تحصیل علوم اسلامی هستند امروز در خانه امام زمان (عج) تجدید بیعت می‌کنند و این بیعت را با بیعت غدیر خم و امیرالمؤمنین (ع) گره می‌زنند چراکه غدیر امیرالمؤمنین (ع) بدون مهدویت ابتر خواهد بود.

در پایان این اجتماع شرکت‌کنندگان، دست در دست هم با امام زمان (عج) تجدیدعهد و پیمان کردند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.