همزمان با نیمه شعبان انجام شد؛

پذیرش ۱۶۰ بیمار در بیمارستان سیار عاشقان ولایت

شهر بیست/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همزمان با فعالیت بیمارستان سیار عاشقان ولایت در جمکران، ۱۶۰ نفر مورد مداوا قرار گرفتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پذیرش ۱۶۰ بیمار در بیمارستان سیار عاشقان ولایت
شناسه : 6053 | انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمود پرهام با اشاره به فعالیت بیمارستان سیار عاشقان ولایت این دانشگاه در مسجد مقدس جمکران گفت: در طول دوره برپایی ۲۴ ساعته بیمارستان ۱۶۰ بیمار اورژانسی در بخش‌های تحت نظر این بیمارستان پذیرش، بستری و مداوا شدند.

وی بیان داشت: از این تعداد فقط ۶ مورد به بیمارستان‌های شهر منتقل شدند و الباقی پس از طی دوره تحت نظرگیری و اقدام درمانی مقتضی مرخص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اهمیت برپایی چنین تیم‌های درمان اضطراری در جمعیت‌های متراکم و مناسبت‌ها گفت: به دلیل شلوغی معابر منتهی به مسجد مقدس جمکران انتقال همه بیماران با آمبولانس ۱۱۵ به سطح شهر بسیار وقت گیر و تا حدی ناممکن است، لذا چنین بیمارستانی با پرسنل پزشک و پرستار و پیراپزشک حسب ضرورت همه ساله در نزدیک‌ترین مکان به زائران در مسجد برپا می‌شود تا ضمن آمادگی برای مواجهه با شرایط خاص و احیاناً حوادث پر مصدوم، بیماران نیازمند خدمات اورژانسی بدون فوت وقت و ترجیحاً در همان مکان خدمات درمانی دریافت کنند.

پرهام ضمن قدردانی از تلاش مخلصانه همه دستگاه‌های دخیل در تأمین امنیت و سلامت مردم در نیمه شعبان، از اورژانس ۱۱۵ و پرسنل درمانی دانشگاه علوم پزشکی قم و نیز دستگاه‌های همراهی چون هلال احمر استان، پلیس راهور، تولیت مسجد مقدس جمکران و مدیریت بحران استانداری به واسطه تلاش ارزشمندشان در خدمت به منتظران ظهور و نمازگزاران مسجد جمکران تشکر کرد.

نوشته های مشابه
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.