همزمان با نیمه شعبان انجام شد؛

پذیرش ۱۶۰ بیمار در بیمارستان سیار عاشقان ولایت

شهر بیست/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همزمان با فعالیت بیمارستان سیار عاشقان ولایت در جمکران، ۱۶۰ نفر مورد مداوا قرار گرفتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پذیرش ۱۶۰ بیمار در بیمارستان سیار عاشقان ولایت
شناسه : 6053 | انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمود پرهام با اشاره به فعالیت بیمارستان سیار عاشقان ولایت این دانشگاه در مسجد مقدس جمکران گفت: در طول دوره برپایی ۲۴ ساعته بیمارستان ۱۶۰ بیمار اورژانسی در بخش‌های تحت نظر این بیمارستان پذیرش، بستری و مداوا شدند.

وی بیان داشت: از این تعداد فقط ۶ مورد به بیمارستان‌های شهر منتقل شدند و الباقی پس از طی دوره تحت نظرگیری و اقدام درمانی مقتضی مرخص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اهمیت برپایی چنین تیم‌های درمان اضطراری در جمعیت‌های متراکم و مناسبت‌ها گفت: به دلیل شلوغی معابر منتهی به مسجد مقدس جمکران انتقال همه بیماران با آمبولانس ۱۱۵ به سطح شهر بسیار وقت گیر و تا حدی ناممکن است، لذا چنین بیمارستانی با پرسنل پزشک و پرستار و پیراپزشک حسب ضرورت همه ساله در نزدیک‌ترین مکان به زائران در مسجد برپا می‌شود تا ضمن آمادگی برای مواجهه با شرایط خاص و احیاناً حوادث پر مصدوم، بیماران نیازمند خدمات اورژانسی بدون فوت وقت و ترجیحاً در همان مکان خدمات درمانی دریافت کنند.

پرهام ضمن قدردانی از تلاش مخلصانه همه دستگاه‌های دخیل در تأمین امنیت و سلامت مردم در نیمه شعبان، از اورژانس ۱۱۵ و پرسنل درمانی دانشگاه علوم پزشکی قم و نیز دستگاه‌های همراهی چون هلال احمر استان، پلیس راهور، تولیت مسجد مقدس جمکران و مدیریت بحران استانداری به واسطه تلاش ارزشمندشان در خدمت به منتظران ظهور و نمازگزاران مسجد جمکران تشکر کرد.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.