رضایت شهروندان و اصناف از اجرای پیاده‌راه‌های هسته مرکزی قم

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم با بیان موفقیت مدیریت شهری در اجرای طرح پیاده‌راه‌ها در ارزیابی مردمی و اصناف، گفت: آرامش در این مسیرها ایجادشده و شاهد امینت و تغییر کاربری واحدهای تجاری به سمت خدماتی برای زائران هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رضایت شهروندان و اصناف از اجرای پیاده‌راه‌های هسته مرکزی قم
شناسه : 60297 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴   پرینت

به گزاش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در شصت و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، با اشاره به اهمیت اجرای پیاده راه‌ها در شهر اظهار داشت: تا امروز چهار فاز از طرح پیاده راه‌ها اجراشده است و هر سه در هسته مرکزی شهر است.

وی، اجرای هر چهار پیاده راه را موفق خواند و افزود: با توجه به ارزیابی که از مردم و کسبه انجام‌شده شهروندان از این طرح رضایت دارند و آرامش در این مسیرها ایجادشده و شاهد امینت و تغییر کاربری واحدهای تجاری به سمت خدماتی برای زائران هستیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم، مشکلات پیاده‌راه‌ها را اشاره و تصریح کرد: امروز شاهد چند مشکل در مسیر پیاده‌راه‌ها هستیم که باید مدیریت شهری این مسائل را حل کند که یکی از این موارد ایجاد پارکینگ موتورسواری است.

وی از جانمایی ۵ پارکینگ موتورسیکلت در مسیر پیاده راه‌ها خبر داد و گفت: باوجود جانمایی پارکینگ‌ها اما هنوز تملکی انجام‌نشده است؛ مشکل بعدی عدم خودروی برقی زائربر بوده که باوجود مدیریت و بازسازی خودروهای برقی،‌ این مشکل در کوتاه‌مدت حل خواهد شد.

محرری ادامه داد: در دنیا و کشور حرکت به سمت انسان‌محوری وجود دارد و امروز در مشهد، همدان، تبریز و اصفهان این اتفاق رقم خورده است و ما نمی‌توانیم اجازه ورود خودرو به این مسیرها را بدهیم، اما باید این طرح با تأمین تمام امکانات و دیده شدن تمام جوانب طرح اجرا شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.